Tanner Hall Tröja

Tanner Hall Tröja
Hej allesammans!

Jag är ute efter den tröjan Tanner Hall hade på sig mycket av förra säsongen. Tror den heter PRS Hoody oakley... något i den stilen. I alla fall så har jag letat på internet... de flesta hemsiderna är amerikanska men sen har vi ju också oakstore, men där är den mycket dyrare och det finns mindre storlekar. Har också varit på skistore och där är den också dyr och det finns inte så mycket storlekar där heller.
Tänkte bara höra om det finns någon som har sett denna tröja någonstans... bortsätt från dessa platser.....

Ha d bra!

Tanner Hall Tröja
ALDRIG I LIVET:
72 CM LÅNG I XXL?!?!
NO way! den tanner har på sig går ju ner på hanlva lårent typ?
Den kan fan inte vara så kort.

Tanner Hall Tröja
Tanner är ju född med dvärgsjukdom så han är bara 109 cm lång.. didn't ya know?

Tanner Hall Tröja
finna kanske i större storlekar, sverige brukar inte ta in allt för stora kläder. samma med LRG, finns som störst i xxl typ

Tanner Hall Tröja
Railson sa:
ALDRIG I LIVET:
72 CM LÅNG I XXL?!?!
Kort och kort. Jag har precis sytt en hoodie där plagglängden är exakt 72cm. Och det ÄR faktiskt ungefär halva låren på mig som är 185cm. Sen beror det på hur bred den sista "biten" nere på tröjan är också, för den räknar man inte med i plagglängden antar jag.

Senast ändrad:
Tanner Hall Tröja
Disorder sa:
Sen beror det på hur bred den sista "biten" nere på tröjan är också, för den räknar man inte med i plagglängden antar jag.
Haha, varför ska man INTE mäta den sista "biten" nere på tröjan? Den tillhör väl ändå tröjan/plagget?
Det är ju som att mäta stavlängden utan att mäta med handtaget..?

J

Tanner Hall Tröja
Disorder sa:
Railson sa:
ALDRIG I LIVET:
72 CM LÅNG I XXL?!?!
Kort och kort. Jag har precis sytt en hoodie där plagglängden är exakt 72cm. Och det ÄR faktiskt ungefär halva låren på mig som är 185cm. Sen beror det på hur bred den sista "biten" nere på tröjan är också, för den räknar man inte med i plagglängden antar jag.
det kan omöjligt stämma. är 187 och vet hur långt måtten går på mig. 85+ cm måste jag ha för att få tröjan ska gå halvägs ner för låren. och du kan inte mena att denna http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=2139&ProductDetailId=12526 i small är halva låren lång för dig, då "Modellen är 172 cm och är fotad i M". den är kort. väldigt kort

oakley xxl brukar ligga runt 80-85 cm. kanske felmärkt..

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp