Tappat förtroendet för Åka Skidor

MORISSON

Medlem
I senaste nummret var det lista dom 50 bästa orterna i Alperna.
Jag har åkt på flera av dom orterna och visst många är bra.
Men...
Chamonix är inte ens med!!! helt otroligt, det var gnistan alldrig mer att jag köper den tidningen om det inte är något riktig spännand ejag måste läsa.

Jag menar säg det till en Fransmann eller Italienare eller Schweizare och han skulle skratta åt dig och sedan alldrig mer dig på allvar..

Var inte Cham-x med rätt högt upp i topp? Fast det stod på en sida lite för sig självt, så man fick lov att läsa HELA tidningen för å se det? Eller är jag som vanligt ute och cyklar på isen?

Mjäll-schampo eller Schampo-X eller ingenting...

...fötroendet för ÅS är veck sedan länge ändå...

/ Hawk

Chamonix var visst med. men du har rätt åka skidor har blivit sämre. Freeze är väldigt bra synd bara att den är på engelska

Fa´n vad dåligt av mig!!!
Ska läsa lite nogrannare men blev så förbannad att jag slängde ut den genom toadörren.
Men visst har den blivit sämre eller rättare sagt den upprepar sig enormt,
När kommer tex sveriges 10 bästa orter eller Offpist repor i Åre, ha ha ha, dom kommer varje år och är likadana..

I övrigt vad det gäller den där listan så varför lista så in i helsike många orter? Man får ju bara med en massa skit i slutet, eller? Om man nu ens ska ha någon liknande lista så ta typ 20-30 med lite mer utförlig info, istället för tre rader om varje ort.
Som sagt, förtroendet kryper neråt sakta men säkert sedan länge...

och när dom tar topp tio så klagar folk på att "det är alltid samma gamla vanliga, ta med lite nytt oxå!!". det är då fan till att klaga på allt.

folk köper fortfarande åka skidor, för att det dock är en bra tidning. huruvida den var bättre eller sämre för tio eller tjugo år sen kan inte jag svara på, men tradition är iaf en egenskap den är ensam om i sveriges äventyrstidningsutbud.

länge leve åka skidor
/en trogen prenumerant

ps.
har även nya transition och brant i min ägo. dom kan oxå bli bra.
ds.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp