tärnaby/hemavans Park

Snow_Zyndrome

Ny medlem
tärnaby/hemavans Park
Nån som har lite bra info om årets parker i tärnaby och hemavan eller länkar där jag kan se lite bilder, ska dit imorron så skulle va kul att se vad man har att se fram emot :P

Pizz

tärnaby/hemavans Park
i tärnaby finns det många rails boxar och hopp!! dom flesta var i det mindre laget men det var väldigt roligt där i allafall!!=) hemavans var sämre!!

Senast ändrad:
tärnaby/hemavans Park
Jag ska dit v.15.... det är inte nån jibbare som vill hänga med mig lite i parken... åker med familjen så då får jag åka ensam... släng in ett inlägg på min sida om du ska dit... :)

tärnaby/hemavans Park
Hemavans park är kass. Två små skit hopp på typ 5m å ett par hyfsade rail. MEN Tärnaby (skidbuss 2mil) har en grymt nice park. Två större hopp på 10-15m, några mindre hopp, maassa fräscha rails och boxar o lite annat smått o gott. De stora hoppen är grymt sköna med bra häng å sköna landningar.
Det är Tärna som gäller just nu, för offpisten i Hemavan är inte så go nu heller, hårt eller slaskigt. Aldrig något folk i Tärna heller, bara massa gryma åkare i parken;)
/ Anton, Tärnaby skidhem

tärnaby/hemavans Park
skills-in-tarna sa:
Hemavans park är kass. Två små skit hopp på typ 5m å ett par hyfsade rail. MEN Tärnaby (skidbuss 2mil) har en grymt nice park. Två större hopp på 10-15m, några mindre hopp, maassa fräscha rails och boxar o lite annat smått o gott. De stora hoppen är grymt sköna med bra häng å sköna landningar.
Det är Tärna som gäller just nu, för offpisten i Hemavan är inte så go nu heller, hårt eller slaskigt. Aldrig något folk i Tärna heller, bara massa gryma åkare i parken;)
/ Anton, Tärnaby skidhem
ok

tärnaby/hemavans Park
Just nu är det, Flatbox med kick framifrån, Box med streetkick, Downrail 6m , Downrail 10 m, Canon, 4 meter rail, Down flat down rail, Sen kan man välja en minde eller en större hopplinje med tre hopp i vardera linje. Men mycket kommer att ändras till påsk. Hoppas att vi ska få upp ännu mer saker då.

Tillbaka
Topp