Tävling i Kungsberget den 16/3

jeppenator sa:
whaat?.. alla tävlingar borde vara gratis.. dumt å behöva betala för att ha kul
Låter kanon med gratis tävling!! När fixar du den Jeppe?

Ni e så jävla snålla o bortskämda snorungar som e otacksamma.... Antar att dom som fixat tävlingen bara är glada att såna som ni inte är med i tävlingen, då iaf jag inte skulle vilja ha med er i min tävling om jag fixat en... Var glada ist för att dom tagit sig tid o ork att fixa en tävling så ni snorungar kan ha kul istället!!!!!

Lycka Till

Quiksilver85 sa:
jeppenator sa:

Ni e så jävla snålla o bortskämda snorungar som e otacksamma.... Antar att dom som fixat tävlingen bara är glada att såna som ni inte är med i tävlingen, då iaf jag inte skulle vilja ha med er i min tävling om jag fixat en... Var glada ist för att dom tagit sig tid o ork att fixa en tävling så ni snorungar kan ha kul istället!!!!!

Lycka Till
Shit, vart har du varit hela hösten? Jeppenator har ju varit med och anordnat sjukt många gratistävlingar hela hösten! Make it happen eller vad de hette :)

Fast nu tycker jag inte att det var så chockade med 100 kr tävlingsavgift.

OlofM sa:
Quiksilver85 sa:
jeppenator sa:

Lycka Till
Shit, vart har du varit hela hösten? Jeppenator har ju varit med och anordnat sjukt många gratistävlingar hela hösten! Make it happen eller vad de hette :)

Fast nu tycker jag inte att det var så chockade med 100 kr tävlingsavgift.
JAG HÅLLER MED OLLE !

Senast ändrad:
Quiksilver85 sa:
jeppenator sa:

Lycka Till
ööhhh.. om dom hade varit bortskämda hade dom väll inte haft några problem med att betala 100 kr? det handlar inte om att vara snål, det handlar om att inte har råd. men om det är pappa som betalar för dig är det ju mycket förståeligt att du inte har några pengaproblem.

Kan väl vara bortskämda även fast dom inte får nått av pappa?

Bortskämda genom att tro att dom ska få gratis tävlingar hela tiden!!!!
Vakna upp o inse att inget e gratis här i livet o att känna sina egna pengar på att fixa en egen tävling är ju kanon och ett jätte bra initiativ, Varför ska man då gnälla på att det kostar pengar och e dyrt? När det dessutom kostar 100 kr?

Och nej har man inte råd med hundra kronor då får man ju se till att fixa sin egen gratis tävling!!

Snart kräver ni väl att liftkorten ska va gratis?

Lycka Till

HAHAHAHAHA WHAT?!

var har du hållit hus? eller har du reggat dig idag? eller varför har man aldrig sett några sånahär hysteriska inlägg förut?

Quiksilver85 <3 , såna som du håller forumet vid liv, vad skulle man annars diskutera på ett forum om alla tyckte likadant? :D

LOL!

ni e fan keffa asså. ni vägrar betala 100 kr tävlingsavgift sen så får alla en rolig dag och tävlings erfarenheter och priser för minst 300 kr var!!

100 kr är desutom ingenting, alla större tävlingar är det minst 500 kr anmälningsafgift!!

Snödjup

Tillbaka
Topp