Tävling i mullsjöalpin finna priser ny info !

Rhermansson

Medlem
hej kommer vara en tävling på långfredag som kommer kosta 100kr och då får man mat liftkort och har chans att vinna fetta priser från sponsorerna tex snowboards kan även komma ett par skider:) + gratis burn och mera. vi ska bygga en liten kick och en stor kick och även ha en flat box :) kanske ett rakt räcke beror på vad vi får tag i .
+ kommer vara fett najs sponsorer med fett gryma priser :D och priser som lottas utt även nocopy kommer kanske vara där :) och viss upp lite skide/kläder :D

och Tävlingen kommer bli fett najs hoppas många kommer och mer info kommer koma upp senare med massa info

nåra priser som är 100% klara = nocopy mössor 8 stycken. nocopy hoods 4 stycken. och ett par nocopy jibb stavar :)

Spons: coca cola, Burn energy, nocopy, mullsjöalpin,Hestra,coffeepro,atomic hitils ;)

anmälning ute snart måste ha minst 20 tävlande för att tävlingen ska bli av :) anmälan kommer upp i kväll

NY info !!

Fredag den 2 april kl 12:00 knaggebo big air snowboard/skider 100kr i avgift då ingår liftkort hella dagen och korv, burn, cola, Godis, till alla som är med i tävlingen stort pris bord frn massa sponsorer !!!!

Anmäl dig till info@mullsjoalpin.se kom ihåg att minst 20 pers för att tävlingen ska utföras

Senast ändrad:
nocopy kommer att sponsra med 8 mösser 4 hoods ( lg winterjam tröjer ) och ett par jibb stavar 95 cm långa !!!!!!

www.nocopy.se

skriver på data med små tangenter en bärbara dta så blir konstigt när jhag skriver :P tangänterna sitter sjukt tajt

Och det är ju ingen skrivmaskin du sitter på så du kan ju ändra din stavning efteråt...!

Edit: en tävling där reklamen för den är såhär känns enligt mig b och knappast seriös.

Har man orkat dra ihop en massa sponsorer / saker och byggt en bra setup så borde man ju kunna lägga ner 5min åt att läsa igenom vad man har skrivit.

Du har ju tex inte berättat något om tävlingsform / domare / datum (endast dagens smeknamn...) / tid etc.

Senast ändrad:
linder sa:
Och det är ju ingen skrivmaskin du sitter på så du kan ju ändra din stavning efteråt...!

Edit: en tävling där reklamen för den är såhär känns enligt mig b och knappast seriös.

Har man orkat dra ihop en massa sponsorer / saker och byggt en bra setup så borde man ju kunna lägga ner 5min åt att läsa igenom vad man har skrivit.

Du har ju tex inte berättat något om tävlingsform / dommare / datum (endast dagens smeknamn...) / tid etc.
Dommare - Domare ;)

Haha!

CHjalmeby sa:
Dommare - Domare ;)

Haha!
ahmen, jag skriver ju på en laggig iphone medans jag sitter i förarsätet i taxibilen och då blir ju allt fel ;P

Det borde ni ju fattat! :O

Men som tur är så finns ju redigera!

Av: Parken | Igår 20:02 Citera

Asså sluta klaga han har säkert dyslexi, liknande. Låter som de kommer bli en kul event.

Shit, folk blir smittade! "en kul event"

Men seriöst, Redigera efteråt när du ser att du stavat fel. Det får tävlingen att kännas väldigt b annars. :)

Martiiin sa:
Rhermansson sa:
skriver på data med små tangenter en bärbara dta så blir konstigt när jhag skriver :P tangänterna sitter sjukt tajt
så tight att E ligger bredvid Ä?
Verkar ju så eftersom han kunde skriva rätt första gången men inte andra :S

Edit: Nu ser iaf första inlägget betydligt mycket bättre ut!

Stavhjälpen i Firefox är annars ett bra alternativ :)

Senast ändrad:
Av: Jacobst | 2010-03-21 22:14 Citera

kan man inte få se någonstans vilka som har anmält sig?

Av: Rhermansson | Igår 16:23 Citera

massa har anmält sig (:

åh, ett sånt härligt o genomtänkt svar!

Senast ändrad:
Av: Yoonaz | Idag 22:01 Citera
Av: Jacobst | 2010-03-21 22:14 Citera

kan man inte få se någonstans vilka som har anmält sig?

Av: Rhermansson | Igår 16:23 Citera

massa har anmält sig (:

åh, ett sånt härligt o genomtänkt svar!

Nästan för bra svar!

ni får se vika som anmält er när det går över 20 stycken anmälda för vi måste ha 20 stycken för att jamet ska bli av :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp