Tävlingar - Ulricehman eller Isaberg

MadebyMe

Ny medlem
Ganska ny här på Freeride, så vet inte om detta är i rätt forumsdel! Men hoppas på det!

Jo nu till varför jag skapade tråden!

Jag är ute efter när det finns lite hopp tävlingar eller några andra tävlingar osv i Ulrciehamn eller Isaberg i vinter.
Inte för jag tänkte åka själv utan för att åka dit och fota lite för skoj skull, skulle vilja utveckla mig inom denna typen också! :)

Så om någon skulle veta så kan dom ju skriva in det.

Om någon annan i U-hamn eller Isaberg kanske skulle vilja ha bilder när ni åker och gör trix osv i U-hamns backen så kan ni ju kontakta mig. =)
Jag jobbar på Isaberg så där är ävl inga större problem att fixa det!

Isaberg kommer ju definitivt inte fixa ett ända hopp under hela deras livstid. I u-hamn har du därimot större chanser, ganska mycket större chanser. Dock har dom inte öppnar än för iår men dom hoppas på att kunna öppna den 25 dec.

Men jag tror fortfarande det blir svårt med tävlingar. Du får helt enkelt dra dig dit och fota ändå men vad jag vet arrangeras det inte hopp tävlingar.

Isaberg vet jag varför dom inte bygger hopp längre, (dom gjorde förr)
Dom fick många olyckor, ca 5st allvarliga i veckan pga att hoppande så dom bygger inte hopp längre och inte har någon park längre heller, men dom har haft för något år sedan!

Så dom anordnat inga sådana tävlingar alls i U-hamn? de trodde jag nämligen då dom när jag har varit där sist hade en skön park tycker jag!

Tillbaka
Topp