* TEASER * -> Beyond Boarders <- *

• Trådstartare Trådstartare MnO
  • Start datum Start datum

MnO

Aktiv medlem
Legenden fortsätter. Paznaun Project-gänget är tillbaka...

Nu börjar det närma sig...

Story:
Paznaundalen har översvämmats av törstiga säsongare som hänsynslöst
spårar allt i deras väg. För filmteamet återstår endast en utväg.

Sökandet efter den perfekta bummarorten måste fortsätta, men på andra sidan gränsen.
Lyckades de? Fann de ett nytt paradis?

I november får ni veta.

Twins Peak Productions presenterar ödmjukt TRAILERN till årets säsongsfilm.
Den tredje amatörfilmen från skaparna av Paznaun Project I och II:

BEYOND BOARDERS - Where Hope Survives

Ladda ner här:

ftp://freeride:film@ottosson.dyndns.org/

Mirror:
ftp://freeride:film@85.194.52.211

Eller här om det går segt/inte funkar med de andra:
http://www.junkshop.nu/filmdownloads/snow/Beyond_Boarders_2005_-_TEASER.divx6.avi

Fullversionen av filmen presenteras på freerides forum i början av november.
Två kvalitetsnivåer finns. Hög kvalitet i DivX6 (rekommenderas) och låg kvalitet WMV9. Codec för att kunna se DivX-versionen hittar du på www.divx.com.

kul att se att det inte bara görs film med parkåkning. mycket jobb för att hitta sån åkning!! ska bli kul att se långa filmen sen.

ser bra ut, men en liten undran, är det en medveten ordvits om brädåkere eller felstavning?

HARS> Det är såklart en medveten ordvits. Titeln Beyond Borders är ju redan upptagen av en kanske inte helt lyckad Hollywoodproduktion.

Namnet syftar dels på ovan nämnda steg över gränsen, dels att åkare i gruppen tidigare har varit snowboardare och numera kör skidor och dels på att skidåkare, som du med tanke på din signaturlänk säkert redan vet, alltid är något värre, dvs mer än, bortom eller utöver brädåkare ;)

abelmann> Låten heter "Attraction, action, reaction" och artisten Aislers Set.

Tack för omdömena.

MnO > inte helt självklart, har sett många andra göra just det misstaget, men nu vet jag att jag kan vara lugn :) ditt flamebait till avslutning känns väldigt tröttsamt att hugga på.

HARS> "Inte helt självklart..."

Helt sant. Det hade med tanke på språkkvaliteten i stort på detta forum inte varit alls otänkbart vid närmare eftertanke. Mitt "flamebait" var inte tänkt som något påhopp på något sätt, utan mer en skämtsam och ironisk kommentar till din undertitel.

Staff:

Samma inlogg som ovan. Lagt dit PP-mapp.

.. men de börjar bli gamla. Dags för nytt material.

Fina bananer! November är ju snart här så väntan blir kanske inte så lång och smärtsam ändå!

Ligger det något marknadsföringssyfte i att släppa filmerna i samma veva som resten av svenska filmeliten?

Olle

Staffmeister> Nu finns de gamla dammiga men ack så goda PP-filmerna att tillgå på båda servrarna..

I väntar på nånting nytt....

Hurra, Pauznan Projekt, de bästa bummargjorda filmerna genom tiderna får en uppföljare, kan inte vänta tills jag får se den.

Staff> Vilken ftp är det du provar på?
lösenordet på båda är i alla fall "film" och användare är "freeride"

Men det borde fungera genom att bara använda sig av länkarna ovan. Eller är det så att du använder dig av Getright eller liknande?

Finfin teaser, ser fram emot hela filmen!

Det enda man möjligen kan klaga på är att det var ganska långa pauser ibland men det var kanske meningen för att hålla tittaren nyfiken?

Fan vad gött killar!!

Grym teaser det där! Jag väntar bara på den riktiga skiten! PP är en grym skidfilmsserie i amatörklassen och jag är övertygad om att den här kommer att slå båda de två tidigare sååååå hårt på fingrarna! ;-)

/E

Jag försökte ladda ner filmen både idag och igår vid ungefär samma tid. Men kommer aldrig in på ftp:n. Ni kanske kunde ladda upp den på junkshop, den servern verkar bra och jag vill gärna se den här teasern.

Just det! Har ju gått 10 dagar och jag vill också se eran film då de tidigare har varit så omtalade.

Kommer till nästa helg.

Mycket annat att stå i för Twins Peak, svårt att hinna med o få den helt klar.
(webkameror ska kollas, skidor ska vallas och klibbas, pjäxor ska provas, vintern ska planeras, stavjäklarna ska hittas, mm, mm)

Trevlig läsning och en fin film.
Tänk om alla trådar på detta forum skulle vara så trevliga då kanske man hade haft ork o lust att läsa lite fler.

Blir rikitgt sugen på vinterns åkning nu när jag läser såhär fint.

rock on

/Rasmus

Tillbaka
Topp