[Teaser]

JesperHayland

Aktiv medlem
[Teaser]
A thing called Addictions kommande film.

Vi har inte satsat på en grym teaser utan kommer istället att lägger ner mer kärlek i själva skapandet av filmen.

Filmen är inpelad i:
Riksgränsen
Ammarnäs
Kåbdalis
Voullerim
Vallsberget

[Teaser]
Valet av låt föll på att den förmedlande en sådan positiv känsla och det är främst det vi vill förmedla till denna film, det är ju kul med skidåkning! Vi är också väl medvetna om att låten användas i en annan skidfilm.

[Teaser]
niice man får lust att åka själv när man kollar. Fast ni är medvetna att låten används i tbc så är fruktansfärt tråkit och fantasilöst att sätta den på erat klipp när alla hört den 111300 gånger. ta gärna ny musik.. men annors mycket nice

[Teaser]
Jag tycker låten passade perfekt, även om den använts förut. Man blir asglad av den :D Mattias Teilus är KUNG (:

[Teaser]
detta var nog den bästa teasern jag har sett, grymma vinklar, grymma åkare men framförallt grym åkglädje !
längtar efter att få se filmen.

[Teaser]
Lite lång för att vara teaser, kändes mer som en kortfilm / Trailer.
Ska inte tjata om musiken, poängen borde gått fram.
En del klipp var väl aningens ologiskt placerade, men man blev sugen på att åka vilket ändå är poängen + att åkningen var bra!

[Teaser]
Skön åkning.. här har vi norra sveriges skidelit på film:) ska bli grymt kul att se hela videon!

men tycker trailern va på tok för lång för att va trailer.. 2 min max! annars så blir de jättetjatigt att kolla på.. min åsikt:)

[Teaser]
ni smeker ta mejj fan allihopa !
det lilla jag har åkt med er så är cepe sköööna i backen såå osmarta såå dom blir roliga !
åkglädje till 10000000% !!!!!

längtar som fan tills filmen kmr ut !

Senast ändrad:
[Teaser]
riktigt grym åkning, men jag gillar inte redigeringen alls.

den känns inte redigerad som en trailer utan mer en kort film. en trailer ska enligt mig vara uppbyggd genom att inte visa massa inruns, hela trick osv. den ska vara genomtänkt, inte allt för lång och ge tittaren ett stort sug efter att se hela filmen. så jag tycker inte att det var genomtänkt alls, början var konstig och det var ett alldeles för långt klipp med pistmaskinen osv. men som film tror jag det kommer bli ruskigt bra eftersom trailern mer var uppbyggd som en film. vi fick t ex ingen fakta om vilka åkare det är som är med, vad filmen ska heta eller när filmen kommer osv.

men som sagt, sjukt bra åkning! och jag tycker ni gjorde ett bra val av låten, fattar inte varför man inte ska kunna använda en låt som redan använts?

Senast ändrad:
[Teaser]
Sjuuukt grymm!, Man blir så jääävla sugen o åka då man ser detta, för ni får de se så lätt ut ( ; .! Sjukt nice : ) ser fram emot filmen : )

EDIT: Vid 02:27, då Mattias (aka Telius) åker in sw, då kollar han runt höger axel då han kör sw, sen så snurrar han åt vänster : O , ser sjukt läskigt ut fast samtidig sjukt snyggt ; )

/Oh'

Senast ändrad:
[Teaser]
jag tyckte den här va bra. men denva inte som en teaser. man fick ju se en massa bra inte så man blir retad elelr va man ska säga. hehe.

[Teaser]
Huggybear sa:
riktigt grym åkning, men jag gillar inte redigeringen alls.

den känns inte redigerad som en trailer utan mer en kort film. en trailer ska enligt mig vara uppbyggd genom att inte visa massa inruns, hela trick osv. den ska vara genomtänkt, inte allt för lång och ge tittaren ett stort sug efter att se hela filmen. så jag tycker inte att det var genomtänkt alls, början var konstig och det var ett alldeles för långt klipp med pistmaskinen osv. men som film tror jag det kommer bli ruskigt bra eftersom trailern mer var uppbyggd som en film. vi fick t ex ingen fakta om vilka åkare det är som är med, vad filmen ska heta eller när filmen kommer osv.

men som sagt, sjukt bra åkning! och jag tycker ni gjorde ett bra val av låten, fattar inte varför man inte ska kunna använda en låt som redan använts?
Jag kan ju erkänna att redigeringen inte är av det bästa slaget. Men det har iofs sina anledningar, vi har fått låna redigeringsutrustning av en sponsor och det program vi arbetar med där är inte alls kul. Vi kommer förhoppningsvis kunne leverera en mer stilren film så kommer att få mycket mer kärlek.

[Teaser]
Bra åkning, okej filmning, kass redigering :) men klart kul att se.

Tänk på att musiken bestämmer tempot på klippen/övergångarna.

Men jag vill klart se hela filmen sedan, det var stundtals härligt ljus i bilden o riktigt sköna hopp, keep it up!

[Teaser]
Jävligt härlig teaser, måste nog var en av dom bästa här på FR !
Åkglädje till 100% !

Längtar Till Filmen !

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp