Technine brädor?

Sebbsa

Ny medlem
Technine brädor?
Nån som vet något om technines brädor? Jag behöver en ny bräda denna säsong och är lite inne på en technine, men har ni andra tips på bräda till en medelbra åkare som åker både park och lössnö så är det ok att säga till :)

Technine brädor?
Aldrig hört talats om, men titta vad jag hittade http://www.technine.com/
När jag fortfarande åkte bräda så älskade jag min Burton Custom, framförallt för dess allroundegenskaper. Nu finns det väl en Custom X (ännu bättre enligt Burton) om jag inte missminer mig.
Men som alltid gäller, gå till en bra butik, prata med lite kunnig personal, kom fram till några tänkbara modeller, pröva helst själv på ett snowboardtest, köp!

Technine brädor?
Hur kan en bräda "se" skön ut? :) Men vadå, ni snackar om hiphop... Är det hiphop stuk på alla technines brädor eller vad?

Technine brädor?
syftade på alla duktiga åkare som körde på brädorna, jag tycker personligen att brädorna ser sköna ut, , vad fan spelar det för roll om det är hiphop stuk eller inte? , det eju inte direkt hiphoppers över hela brädan , elr?

Technine brädor?
jo det sitter hiphop'are på hela brädan, så lycka till å försök få plats med fötterna på en bräda som är fett med hiphop....

Technine brädor?
Jag har inga problem alls med "hiphop stuk" på brädan eftersom jag själv lyssnar på hiphop... Och slick-fit, där va du rolig förresten...

Technine brädor?
rolig?

ärligt nu förfan.. sök efter recensioner på technines brädor, finns gott om dem på nätet så säg inget annat innan du sökt runt.
och att brädor skulle vara hiphop.. förfan kom igen....

Technine brädor?
Vad har jag sagt? Om du missat det kanske du borde läsa första inlägget... Det är ju liksom jag som frågar, inte hävdar... Och om det finns recensioner på nätet, så varför säger du då inte bara tex "Det finns recensioner på www.blablabla.com" istället för att krångla till det???

Technine brädor?
"Jag har inga problem alls med "hiphop stuk" på brädan eftersom jag själv lyssnar på hiphop..."
det blir ju bara tragiskt, för skulle du ha någon ironi där får du allt staka ut det lite snyggare nästa gång.
för att jag tänker inte söka runt åt dig när det är du som letar bräda, precis som jag inte ber någon annan göra mina eftersökningar när jag letar nytt, capisc?
gör det lilla själv eller be din morsa göra det åt dig.

Technine brädor?
Har iofs ingen aning om hur bra Technine brädor är förutom att jag har haft en Technine jacka men kvantiteten av människorna här som åker snowbboard avråder från Technine, varför vet jag inte men jag tror det har stor betydelse på deras kvalitet vilket inte är den bästa!
Technine Music Series verkar skönish!

Technine brädor?
dax att växa upp kanske? "sandgrenwannabee" skrev: vad fan spelar det för roll om det är hiphop stuk eller inte? Då svarade jag så, eftersom stuket bryr jag mig inte om... och du sa ju nyss att det fanns recensioner på nätet? eller? Då borde du ju veta om adressen? annars hade du väl inte sagt att det fanns? Det är du som missförstått allt, ganska ordentligt också. Och varför vara så himla negativ, det verkar ju som att enda anledningen till att du skriver här är att irritera folk eller att spela tuff?

"Peace, love and understanding."

Technine brädor?
Gaass sa:
Har iofs ingen aning om hur bra Technine brädor är förutom att jag har haft en Technine jacka men kvantiteten av människorna här som åker snowbboard avråder från Technine, varför vet jag inte men jag tror det har stor betydelse på deras kvalitet vilket inte är den bästa!
Technine Music Series verkar skönish!
Okok, tack för informationen!

Technine brädor?
Geez.. vore det konstigt att man blir kinkig emellanåt med tanke på alla riktigt utstuderat korkade inlägg kidsen lägger nuförtiden?

Och.. jag vet inte något om vilken bräda du siktat in dig på beroende på ändamålet.
Även, kan man hitta jaktplan till salu på nätet så borde väl du kunna hitta någon recension på den bräda du är intresserad att veta mer om, visst?

peace.

Technine brädor?
Inte konstigt kanske, men varför läser du då dom korkade inläggen om du bara irriterar dig på dom?
Jag vet faktiskt inte heller vilken bräda jag siktat in mig på, jag har bara siktat in mig på någon technine bräda, som sagt. jag är väldigt ny till snowboard hemsidor och dyl. så därför frågar jag på ett forum som detta för att lära mig och få mer information om det jag frågar om.

Technine brädor?
Sebbsa sa:
dax att växa upp kanske? "sandgrenwannabee" skrev: vad fan spelar det för roll om det är hiphop stuk eller inte? Då svarade jag så, eftersom stuket bryr jag mig inte om... och du sa ju nyss att det fanns recensioner på nätet? eller? Då borde du ju veta om adressen? annars hade du väl inte sagt att det fanns? Det är du som missförstått allt, ganska ordentligt också. Och varför vara så himla negativ, det verkar ju som att enda anledningen till att du skriver här är att irritera folk eller att spela tuff?

"Peace, love and understanding."
var iofs inte meningen att låta stöddig eller dyl.
Och varför skulle jag leka tuff eller irritera folk? , jag har väl inte skrivit något sådant i någon annans tråd?, aja, det verkar trots allt som du missförstod mig.
Sen så har jag inte skrivit om rescensioner på nätet.
skitsamma, jag e inte ute efter att tjaffsa eller skit,
Lycka till med brädköpet.
piz , köp tech9 !

men visst jag vet ställen där du kan köpa :

www.tightboards.com
www.ebay.com ( finns både nytt och begagnat , stort urval! )
www.technine.com ( maila dom, be dom att skriva vart det finns ställen där du kan beställa hem technine brädor )

/ chris

Technine brädor?
Nej jag syftade inte på dig när jag skrev stöddig, det va slickfit... ja, jag tycker inte du verkar leka tuff och irritera folk iaf :P Tack för tipsen på hemsidorna!

Technine brädor?
Ja, kom inte här och ta åt dig av min stöddighet. :)

Och jag tar tillbaka vad jag skrev om recensioner när det gäller just technine dock, är fan inte lätt att hitta nåt värt på just deras brädor.
Men siktar själv på att prova deras Music 158'a i vinter ändå, får väl se först då vad den går för istället.

Peace.

Technine brädor?
Haha! :D nej jag har faktiskt letat ganska intensivt efter tech9 men inte hittat speciellt mycket alls... så du får väl skriva en mening vad du tyckte om Music brädan sen ;)

Riiiispectah

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp