technine!

technine!
Är det "Paint Splatter Pant" du menar som Bradshaw har på bilden?

20080319_slc_0022.jpg

20080318_slc_0002.jpg

technine!
håller med, technines grejer är bara så jäävla överdrivna. Vemfan vill ha den jackan som är på första bilden? Fulare får man ju leta efter!

technine!
jag håller förresten med många av er när ni säger att technine är överdrivet, men jag tycker det kan va väldigt snyggt överdrivet ibland, så jag håller nog faktiskt mer Jekub här :)

technine!
aa jag har fått tag på nordbys brallor:) men jag vill nu veta vilka brallor och hoodie magoon har på bilden samt vilken tee bradshaw har... ska jämföra lite innan jag funderar på att köpa.

technine!
magoon har ju sjuka hoodies hela tiden, 1-icon har du möjligtvis nån aning om vad det är för hoodie han har på sig dom första klippen i hans familia del, den är grön-orange.

technine!
Haha min polare köpte en technine tröja från junkyard i medium och den var som en XL och det hade han inte förväntat sig då han varken är skidåkare, snowboardåkare eller GaNgStAh.

Passade verkligen inte in på hans stil =)

technine!
stighall sa:
Haha min polare köpte en technine tröja från junkyard i medium och den var som en XL och det hade han inte förväntat sig då han varken är skidåkare, snowboardåkare eller GaNgStAh.

Passade verkligen inte in på hans stil =)
Haha ja dom är inte små i size direkt...

SimonOttosson det e nog Section, körde för dom ett tag men vet inte vad som sker me märket då d som startade det gör Sound istället med MFM. Nä inte den hooden på bilden men han brukar ha massa konstiga saker han gör själv, kolla Grenade filmen där har han nån fucked up hood...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp