Tecnopro ?

richard_S

Ny medlem
Tecnopro ?
Jag var nyss inne på intersport och såg ett par Tecnopro och funderade på att köpa dessa (tyvärr så vet jag inte hela namnet på dem).

Och nu undrar jag vad ni tkr om själva tillverkaren av deras skidor, killen på intersport påstod att dessa görs i samma fabriker som salomonskidorna, och att de därför skulle gå att jämföra, är detta sant?

Tecnopro ?
är de han säger sant, att dom görs i samma fabrik som salomon så borde kvalitén gå att jämföra me deras..

har dock ingen aning om det är sant!

kolla sidan där kan du nog få hjälp: www.jusfuckinggoogleit.com

Tecnopro ?
haha mest troligt inte. jag har åkt på ett par tecnopro som gick av på mitten och killen i affären sa " jamen, dom är ju inte till för att hoppa med" jag var typ 10år och hoppade i ett litet gupp. nog finns det bättre skidor alltid.

Tecnopro ?
Har för mig att Tecnos skidor görs av Fischer. Provade ett par SL skidor för ett par år sen och de var riktigt trevliga och sjukt prisvärda.

Tecnopro ?
I tidningen Åka skidors årliga test fick en modell från techno pro grymt bra betyg. Testvinnare tror jag till och med, så jag tror kvaliten är bra. Grundar det enbart på deras test dock, men de brukar ju ha koll. Hade de i alla fall på twintip-testet. Dynastar tm är ju bäst i år så är det bara (; Ha det så gott! Hoppas du hittar nåt du gillar!

Tecnopro ?
jag har teståkt ett par sådana för något år sedan, de kan ju ha förbättras sedan dess men det var utan tvekan de sämsta skidorna jag har åkt på... ärligt
trodde att de skulle sprängas i atomer när jag hoppade,
de kändes döda att åka på och ingen fartstabilitet.

Tecnopro ?
Skidan heter "Tecnopro Spine 2" och är en utgången modell.
Jag har läst en del om dessa, men det är verkligen kluvna recensioner?
Men priset ligger bra imed att jag bara lär använda dem säsongen ut (1400:-) och nu undrar jag om ni tkr att jag gör rätt i att köpa dessa?

Senast ändrad:
Tecnopro ?
o_rly.jpg

Senast ändrad:
Tecnopro ?
jag hade ett par tecnopro en gång o han sa till mig också att dom görs i samma fabrik men kvalitén är inte bra på dom , mina öppnade sig stålkanten på o sånt ....

Tillbaka
Topp