teddybear crisis

krrilleeee

Ny medlem
teddybear crisis
hej. jag har köpt teddybear crisis och när jag skulle se den på mitt ps2 eftersom jag inte har non dvd så funkade den inte så jag satte in skivan i datorn och där funkade den. men skärpan inte är den bästa på min dator så skulle jag vilja se den på min tv.
är det någon som vet vad som är felet?

teddybear crisis
du kan prova att först stopa in en vanlig dvd långfilm som fungera, sedan stänger du av och stopar in skidfilmen då kan det fungera det gjorde det för mig. :D

teddybear crisis
PS2 är inte regionsfri, jag vet inte hur fallet är med Teddybear crisis men tex. min Happy Dayz dvd funkar inte som den ska på PS2 (Bilden blir svartvit). Antingen får du göra som en Evelinah säger och koppla datorn till TV:n, eller så köper du en DVD-spelare (De är inte speciellt dyra nu för tiden)

teddybear crisis
jag har Tbc och den funkar på mit ps2. Det låter konstigt ifall att det inte skulle fungera?

teddybear crisis
Du känner ingen som har en dvd region x skiva liggandes hema och skräpa? Låna en sån sedan sparar du den på minneskortet, vips så har du ett Ps2 som är regionsfri, fast köp en dvd de är billiga nu för tiden.

teddybear crisis
du får en dvd spelare som stödjer alla jävla format du kan tänka dig + undertexter (.srt/.sub format) för en 800-1000 spänn, så köp en sån ;) bara traska in på närmsta butik om du är osäker på vad du vill ha, men kolla alltid priset först på vad du köper via www.pricerunner.se så du kan pruta, eller köpa från internet ;)

Tillbaka
Topp