Telemark?

Telemark?
HitMe: Dags för uppdatering?

"För de som liksom jag rippar ordentligt och klarar att lägga lite kraft på prylarna funkar även moderna fet-skidor bra, med mått i stil med 118-83-105."

För övrigt kan tilläggas att jag för ett par år sedan genomförde HitMes telemarksskola. Efter examen insåg jag det i stort sett meningslösa med telemarksåkning och kör numera enbart med fast häl (förutom i längdspåret där jag med glädje spänner på ett par skateskidor och rockar loss...).

That´s all kids! / MM

Telemark?
MM: Uppdatering ja.....tyvärr har jag glömt koden till webbplatsen.

Däremot - hör och häpna - köpte jag sprillans nya telispjäxor i förrgår. Fick 87.5% rabatt, så ja kunde inte hålla mig. Det är ett par gulsvarta Scarpa T1 och de känns betydligt bättre än de generantion 2 T1 som jag har sedan tidigare. Eventuellt sprutar jag ett par gamla dynafitinnerskor som jag har liggande i dessa skal (fast Scarpainnerskon känns rätt bra, faktiskt). Så, kanske blir det på nytt lite Wallraffande med löshäl - i sanningens tjänst.

MM: såg jag dig möjligen i Hundfjället runt nyår. Rött ställ, skejtande med en snowracer eller pulka under armen?

Tillbaka
Topp