Överhypat FF, hur tänker du då? Det är bäst helt enkelt, inget konstigt med det, hah hah.
Redan förra säsongen gick inte kabinbanan (tramen) utan nyttjades bara av patrullen på morgonen för att kunna komma upp och spränga.
Visst var det lite längre kö till gondolen när det hade kommit en halvmeter lätt och fluffigt över natten men någon markant skillnad tyckte jag inte att det var. De tröck på 10 st till korgar på gondolen och på stolliftarna Thunder och Sublette som tar en upp till dit kabinen gick.
Vi åkte visserligen mer utanför gränserna mot Granite canyon (baksidan av berget) istället för mot Cody Peak som tidigare nåddes snabbare och smidigare från kabinen.