teneighty foil

skidnarkoman

Ny medlem
teneighty foil
funderar på att köpa ett par 1080 foil. nån som vet i vilka längder kommer att göras i och ca pris? jag vet att de finns ute redan i begränsat antal och jag kan vänta till hösten med att köpa om jag inte får tag på ett par.
(ja, jag håller med om att de tråkigt halvsnygga speciellt i jämförelse med den gamla roboten, men tycker att de verkade cleanare än årets.)

teneighty foil
Kommer inte ihåg längderna..men jag vet att de butiker i göteborg som har den säljer den för 6000 med bindning.

teneighty foil
men va drygt då, finns det ingen sida med engels text? nu vart man ju JÄTTTE nyfniken, någon som vet om det var nästa års CR LAB eller det här årets? och pro model pjäxan vilken model var det? GUN? teneighty? och varför finns strolekarna bara upp till 28,5. blir lite orolig jag har ju 29,5.

teneighty foil
det är just för att det är en japansk sida...och japaner är kortare och har mindre fötter. blir nog 166 för mig....även om min japanska är ganska fragmentarisk och rostig så var siffrorna arabiska...

teneighty foil
Längderna står ju på den Japanska sidan: (Foil 158, 166, 174, 182) (Gun 165, 175, 185) (Thruster & Flyer 151, 161, 171).

Tillbaka
Topp