Test/Luciahelg!

Ivannia

Ny medlem
Test/Luciahelg!
Är det någon som ska upp till Åre i helgen och kanske har plats med en till tjej i bilen? Jag finns i Stockholm men kan röra på mig till den närmaste omgivningen.
Hör av dig på 0763-162003 // Ivannia

Test/Luciahelg!
pga förhinder så undrar jag om någon är intresserad av att ta min resa (tåg från Halmstad), boende och liftkort över lucia/skidtestar-helgen i Åre. Åkning 10-12 dec (möjlighet att åka 13:e också). Nattåkning inkluderat i liftkortet.
Säljer den mycket billigt! Avgång runt 15 med tåget, den 9_e.
Ring...0733-689507
Thomas

Test/Luciahelg!
Eller så är man bara så självgod att man tar för givet att alla andra förstår att man är ifrån Stockholm när man inte skriver en specifik stad..? Eller så är våra kära 08or kanske inte ens medvetna om att det existerar andra städer i Sverige? Vad vet jag...

Test/Luciahelg!
Kaapow - så där mkt stryk får man alltså för att man råkar glömma att nämna att Stockholm är min avreseort! Det var absolut inte meningen att varken verka dryg eller självgod, är bara en av de mest glömska människorna på skidjorden! Förlåt...

Test/Luciahelg!
Newstream: Det var det bittraste inlägget jag läst på länge, är det nån från den stora staden som har varit lite elak mot dig kanske?

Det som är riktigt roligt i sammanhanget är att du själv i ditt inlägg om bilplats till Österrike som du postat 2 gånger inte nämner ett ord om varifrån ni åker, som synes här under.
http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=2693
Och sen mal på som nån rabiat klimakteriekärring bara för att tjejen råkar göra samma misstag.

vore jag hälften så fördomsfull som du skulle jag härav dra slutsatsen att du är en supernolla!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp