TFJprod. FreerideVideoAwards bidraget!?

Timmm

Ny medlem
Hejsan!
Kort och gott vill vi helt enkelt veta vad ni tyckte om om vårat bidrag då man inte fick någon feedback utöver placeringen...
Vad tycker ni?

http://www.vimeo.com/2065357

Tack som fan till dig som kommenterar!

Senast ändrad:
Den är svårkommenterad faktiskt.. Bra åkning och helt okej redigering men de är nått som saknas...Kan inte sätta fingret på de just nu dock men skön film ändå.

Tycker också den är svår att kommentera. Finns inget att klaga på åkmässigt, inte heller om ser till redigeringen. Det som jag tycker fattas är glad musik. Du hade med en låt med Kylie i slutet som man blev glad över och som gav filmen ett lyft.

Trailern som även den ligger upplagd på Vimeo är grym, lite annorlunda musikval och sköna vinklar, proffsigt! Den skulle väl inte bli av om jag förstod det rätt pga bristen på klipp?

En ganska rejäl utveckling (positiv) från förra årets FVA bidrag! :-)

Senast ändrad:
Gaass sa:
Tycker också den är svår att kommentera. Finns inget att klaga på åkmässigt, inte heller om ser till redigeringen. Det som jag tycker fattas är glad musik. Du hade med en låt med Kylie i slutet som man blev glad över och som gav filmen ett lyft.

Trailern som även den ligger upplagd på Vimeo är grym, lite annorlunda musikval och sköna vinklar, proffsigt! Den skulle väl inte bli av om jag förstod det rätt pga bristen på klipp?

En ganska rejäl utveckling (positiv) från förra årets FVA bidrag! :-)
Exakt bristen av material var det som satte stopp lite grann...
Men tack för att du ser utvecklingen! absolut bland det roligaste man kan höra om sitt arbete=)

utveckling sen förra året som fan faktiskt.. Kände liksom inte igen er.. :P
Ytterligaer ett snäpp bättre åkning + mer material skulle va najs.. Vissa klipp var asnajs medans andra var mindre najs. .:P

Jag saknar den där sköna glädjen från Fisheye fun.... Om ni kunde bygga ett bidrag på den känslan och åkning på den här nivån så har ni min röst i nästa FVA.

Den var riktigt bra, Man märker att ni sattsade lite mera på filmningen än vad andra brukar göra, grymt snygga klipp och riktigt bra åkt!
Jag tycker att den borde ha gått till final men men, lycka till i framtiden :)

Setermaan sa:
Jag saknar den där sköna glädjen från Fisheye fun.... Om ni kunde bygga ett bidrag på den känslan och åkning på den här nivån så har ni min röst i nästa FVA.
Till vintern blir det fler "lov-edits" i stil med fisheye fun. Sjukt kul att du gillar den editen!

Tillbaka
Topp