TGR varianten.. groupbuy

TGR varianten.. groupbuy
Kan ju säga att det inte bara är "off-pist" skidor finns också en del jibbskidor på listan. Tillexempel: Henrik Harlaut PRO från Ninthward , JON PRO från head, Trouble Maker från dynastar, DUMONT PRO från salomon med mera. vad jag vet så har inte jibbers så mycket mer pengar i lädret än va "frirajders" har, så de kan ju också spara en slant på att köpa skidor genom detta groupbuy.

TGR varianten.. groupbuy
Kollat igenom listan nu, och det finns mycket att välja mellan =)

Skiter dock fullständigt i att sponsra svenska butiker, utan handlar därifrån jag får lägst pris. Ser inte ut som att denna deal kommer ge speciellt lågt pris, då både conrad och den där finska butiken ligger under eller på samma pris -och då utan det jobb vi får för göra för att ro detta i hamn. Im out!

edith:
Att genomföra ett gruppköp med mål att sponsra svenska butiker istället för att ha som mål att få ett bra pris = knas

Senast redigerad av en moderator:
TGR varianten.. groupbuy
Precis vad jag tyckte felix. På tok för dyrt och bara lågprisbindningarna, förrutom på värstingskidorna som då hamnade över 10000:-. Sport-Conrad skulle säkert kunna fixa likande set-up för runt 7000:-...

Ska man göra en sån här grej ska det bli billigt, riktigt billigt. Typ någon inom branschen utnyttjar sin ställning för att fixa grymma deals till andra frälsta... Det är TGR-varianten! Inte samma rabatt som lokala skidklubben alltid har fått.

TGR varianten.. groupbuy
well...det verkar som att den här tråden har satt igång lite tänk iaf. Sj hoppas jag att vi kan få lägre priser. Sj tycker jag att prisbilden ser bra ut så länge som vi får köpa till maximal rabatt....annars så känns det inte så värst billigt.

TGR varianten.. groupbuy
Cred till PNyberg som håller detta skepp flytande! Ska bli intressant att se hur det slutar.

Har ni någon deadline? När ska det vara klart? Nu har ni ju hållt på ett tag så frågan är om det inte hade lönat sig att typ leta burkar att panta motsvarande den tiden ni jobbat med detta projekt och sedan bara gått och köpt skidorna i en butik rakt av???

TGR varianten.. groupbuy
jeffa sa:
Cred till PNyberg som håller detta skepp flytande! Ska bli intressant att se hur det slutar.

Har ni någon deadline? När ska det vara klart? Nu har ni ju hållt på ett tag så frågan är om det inte hade lönat sig att typ leta burkar att panta motsvarande den tiden ni jobbat med detta projekt och sedan bara gått och köpt skidorna i en butik rakt av???
Haha...först av alltö..tack så mkt..behöver lite good vibes just nu. Känns som det här går trööööööögt.
Ingen deadline än, skickade iväg ett mail med förfrågan om att sänka priserna ....

TGR varianten.. groupbuy
priserna var inte särskilt höga i svenska mått mätt. men är väl ändå dryga tusenlappen över conrad :/ Sen vart jag lite besviken på att inte line ep pron fanns där men andra lineskidor fanns! Fast nyberg du kanske hellre vill att jag ska köpa dina ;)

TGR varianten.. groupbuy
well..känns som att detta inte får dö ut. Vart en del intresse...skickat ut en hel del listor till folk..hoppas att dom har spidit sig ordentligt.

TGR varianten.. groupbuy
Hoppas mer folk finner intresse i detta. Inte långt kvar till säsong nu (I wish) så lika bra att börja förbeställa alla julklappar! :D

TGR varianten.. groupbuy
skönt att se att det är 4:e inlägget irad av mig i min egen tråd....sweet. Jaa...det verkar inte bli så mkt till gruppköp då intresset var jävligt dåligt.
Hoppas vi kanske kan göra ngt bättre till nästa år...

TGR varianten.. groupbuy
Bra jobbat PNyberg! Läste tråden först idag, undrar om det inte vore enklast att starta en "klubb". När vi är, typ 100 medlemmar, kontaktar man affärer, skidorter etc. Kruxet är väl som alltid att hitta ngn som roddar det hela...

Tillbaka
Topp