OscarHarlaut
Medlem
That's 4BI9
Liten extra teaser för so far so hood
4bi9media.com
enjoy
4bi9media.com
enjoy
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MOraltantRullator sa:Bra förebilder dom där killarna...
Jag tycker att det är okej, men tänk på alla midjets som tittar, dom tycker det är fett coolt att röka på, och att gå på strip klubb. För att duktiga skidåkare gör det :Pstighall sa:MOraltantRullator sa:Bra förebilder dom där killarna...
åh nej.. sabba glasflaskor :OBorgajibbarn sa:haha va faan asså det är inte coolt att röka å slå sönder glas flaskor å skit, och att vara på strip klubbar.... på nästa film äre väll mord och skit för man ska ju vara gangster :P
De är inte relaterade till rökning.kumlinan sa:fett bra, men gillar inte att fler och fler skid / snowboard flmer relaterar till rökning :/!
men endå super bra trailer that´s G
Haha varför göra sån stor grej av lite rökLaxiss sa:sjuukt, men enligt min åsikt kan man skippa smokeninte coolt, annars grymt
han kanske inte har originalfilen och kan inte ladda upp? jag är en besserwisser jag vet...Erik sa:Hur bra måste man vara på att åka för att få posta sina filmer i forumet istället för att ladda upp dom med freerides videoklippfunktion?