The Alps, nästa säsong!

smir

Ny medlem
The Alps, nästa säsong!
Hej-o-hå!
Är på väg ner nästa säsong 09/10!

Vi är antagligen två stycken killar i 20års-åldern som sticker, men kanske blir själv också!

Leter därför efter fler tjejer och killar att dela boende, som ska ner nästa säsong för att åka, röja, jobba osv!

Ingen destination spikad än som sagt, kom med förslag - vart ska ni, hur många är ni, när ska ni ner.

Ha de Martin

The Alps, nästa säsong!
funderar ochså på å dra ner till the alps nästa säsong, har aldrig säsongat förut men nån gång måste bli den första:D
Dock e ja inte säker på om min ekonomi går ihop till dess, går tredje å sista året nu på gymnasiet å allt hänger på om jag får jobb nu i sommar och i höst.
de e bara mig själv än så länge, ingen aning vart än, får se hur de löser sig som sagt,
Men ja e på bara ja får jobb så:P
/viktor

The Alps, nästa säsong!
Jag skall definitivt till alperna nästa säsong!
lite tidigt ännu att bestämma vart, har inte heller säsongat innan, men det bästa vore ju om man får fixat med jobb och boende innan man åker. Jag är öppen för förslag, härligt att ni är ute i så god tid, får väl se hur det blir när det närmar sig..
jag fyller 20 snart och tänker jobba detta året för en lite stadigare ekonomi innan det bär av!
Längtar redan!
/Frida

Tillbaka
Topp