Thermic Pjäx värmare?

Bo-Bo

Medlem
Thermic Pjäx värmare?
HejHej

Nu är det så att jag ALLTID fryser om mina fötter, har dålig blod circulation! men iaf jag råkade komma förbi denna produkt som skulle kunna hjälpa mina frusna fötter!

Thermic SuperMax Boot Heater.
http://www.untracked.com/highlight-174514.html

Tänkte höra om någon har använt en liknande produkt, och om den är att rekomendera!?

samt, var man kan få tag på ett par i sverige?

MvH
//Bobo

Thermic Pjäx värmare?
Bobo, den funkar riktigt hyfsat faktiskt. Du märker knappt att den är där, förutom på värmen förstås. Man har ett par olika valmöjligheter för hur man vill sätta in "elementet" men det bästa är att limma den under befintlig sula, sen behöver man göra ett 5mm snitt i innerskon för att dra ut sladden på utsidan av innerskon upp i skaftet. Köpt definitivt varianten med Accar och inte den för vanliga batterier, det blir mycket, mycket dyrare att köpa nya batterier ständigt..

Den har tre effektlägen som gör att du kan anpassa temperaturen/batteritiden, det är just den som man får vara lite försiktig med, rekomenderar att köra på lägsta effekt under förmiddagen och brassa på senare under dagen för att fåbatterierna att räcka en hel dag.

Köp till skarvsladden så att du kan ha batteripacket innaför kläderna och inte på pjäxskaftet så ökar du effektiviteten.
Jag säljer den på Intersport Zenit/Drottningatan 53 i Sth för 1300.-

//Inga-Märta Nilsson
(Ferin drar till Champoo-X för att reka inför brandskattningen, underbart.)

Thermic Pjäx värmare?
GODman
^strumpor har jag flera par av, tom vita oranga!! (believe
it or not)
har testat det mesta inom strumpor...
Och vill inte köpa nya pjäxor för jag tycker om de jag
har!

Skit Morten (?)
^ Låter utmärkt... kommer förbi o kollar!

Tack!

Thermic Pjäx värmare?
Kolla www.touring.se -Kroppen -Eluppvärmda kläder . Kollade upp det üt dig (man e fan rätt snäll ändü :) och det finns büde uppvärmda sockar och sulor och annat trams... lite billigare oxü -928 svenska pesetas tror jag bestämt det var. Detta är dock prylar för mc, sü kanske är det lite fel fast ändü rätt, man vet ju inte riktigt. Kolla i alla fall!

Thermic Pjäx värmare?
Jag brukar göra två saker för att hålla mig varm en skiddag:

1) Se till att pjäkorna torkar över natten och är varma när man tar på sig
dom.

2) Inte knäppa pjäxorna för hårt, alternativt knäppa upp dom när man
åker lift.

En pjäxvärmare som man stoppar in på kvällen kostar någon hundralapp
eller så. Bra och billigt.

Tillbaka
Topp