Jesper-am-Arlberg
Ny medlem
they call us undergrounds (film)
Jag fick helt enkelt kolla på filmen igen. och det var itne så mycket av samma box som det kändes första gången. Men e en låg rainbow box så jävla crazy. så det hade nog funkat med en rak upp box o en kort kinkad oxå. Visst man måste stå bredbant framförallt för att man har bättre balans men det var lite överdrivet ibland. Nu valde jag att inte såga er musik o stil för det skiter jag fullständigt i. Kritiken var till för att göra era filmer bättre, vill ni inte ha kritik så kan ni ju bara köra med inre beundran o impa på högstadie tjejer som tycker allt som är rebeliskt är bra. Ska ni sen försöka vara G så sluta för fan att använda hjälm!JForsberg sa:Vart syns boxarna? det är en rainbow som henke bla gjorde 6 st swich ups på men inte tog med för det ser för sjukt ut sen är de en flatbox som han gjorde tex 450 av på..så vad menar du?Jesper-am-Arlberg sa:tänker bara kommenterna åkningen för allt annat skiter jag i.
Mycket bra för att vara försässong, ok rails ni hittat så här tidigt. Var en fin tailpress på ett av klippen som jag gärna sett mer av det. ni verkar vara stabila på box så varför syns det inte mer 270:s.
Någon av er står sjukt brett på railsen, det ser inget vidare ut.
Var en massa boxar som stod bredvid rainbow boxen ni körde mycket på: använd dem! variation är viktigt.
Filmtekniskt skulle det ju vara fint med lite belysning när ni kör steet rails på kvällen.
det var mina 2 cent
och sen om man inte ska stå brett..ska man då stå smalt och spiken med händerna ovanför hjälmen och skricka SPIIIKEEEN!!!!????
och till sist så körde vi alla boxar som stog där men dom hade inte med de i filmen bara så enkelt är det och dom r inte lika crazzzy heller så de fanns ingen anledning