Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men! om man sätter in det på en skala mellan 1-32 så blir det ju ganska bra helt plötsligt.rocknerPR sa:Om man sätter in 32 på en skala mellan 1 och 50 så ser det ganska dåligt ut...
1 bäst
50 sämst
Hahah det blir det :DRaaz sa:men! om man sätter in det på en skala mellan 1-32 så blir det ju ganska bra helt plötsligt.rocknerPR sa:Om man sätter in 32 på en skala mellan 1 och 50 så ser det ganska dåligt ut...
1 bäst
50 sämst
Sätter man ut det på en skala mellan 1 och 10 är det inte ens med :OrocknerPR sa:Hahah det blir det :DRaaz sa:men! om man sätter in det på en skala mellan 1-32 så blir det ju ganska bra helt plötsligt.rocknerPR sa:Om man sätter in 32 på en skala mellan 1 och 50 så ser det ganska dåligt ut...
1 bäst
50 sämst
hmm sa sjukt sköna att de är utanför skalan alltsa. Funkar de som house shoes ocksa? jag behöver nya...rocknerPR sa:Sätter man ut det på en skala mellan 1 och 10 är det inte ens med :O
Japp så sköna är dom, och jag ser att någon kollar på existenz ^^delta sa:hmm sa sjukt sköna att de är utanför skalan alltsa. Funkar de som house shoes ocksa? jag behöver nya...rocknerPR sa:Sätter man ut det på en skala mellan 1 och 10 är det inte ens med :O
http://26.media.tumblr.com/tumblr_kpxw26IZ911qz6d2eo1_500.jpg
haha nejdå, gillar du grejorna ska du köra på det oavsett om du kör skidor eller bräda :Perik_catal sa:ok då får väll ja ta o börja och snowboard i guess :D
Inget fel på kläderna, det är samma höga standard på jackorna som på bootsenerik_catal sa:men e de bra kläder elr är de bara bootsen som är bra ? :P