Tibble Skidgymansium

ofc-my-horse

Ny medlem
Tibble Skidgymansium
Ska välja gymnasium om nån månad. Vill gå på skidgymnasium, egentligen i malung men dom hade intresseanmälan i december vilket ja missade helt. Funderar nu på det som från början var min sista utväg men som nu känns som ett bra val, Tibble Skidgymnasium.

Jag bor i danderyd som bry er inte om hur nära det ligger och så. Utan det ja vill veta är vad fördelarna och nackdelarna med gymnasiumet. Hittar ingen som helst info om det på nätet konstigt nog :S så länka gärna lite info..
Vet inte vad mer ja ska fråga om så skriv det ni vet :)

tack på förhand.

Tibble Skidgymansium
jag går där, fast wwb.
mycket trevligt gymnasium men kompetenta lärare.
varannan fredag är det sammling i den stora aulan med sköna stolar och varannan fredag är det sammling med sin handledare. Det kommer många kännda perssoner till tibble och pratar om saker som ingen bryr sig om. politiker osv.
Vad jag vet om skiddelen är det så att dom är iväg riktigt mycket och åker. Du går alltså i en vanlig klass, det är ingen separat skidklass efterssom WWS har olika inriktningar.
Du kommer typ gå i en sp1 klass tilsammans med folk från sam ekonomi, sam småföretagande och andra sam linjer. i tvåan blir det mera inriktning och du hamnar i en ny klass i think.

Mera om tibble, det finns en kaffeteria med godsaker, en massa typ inriktningsdagar(en heldag med nått tema) det finns massa datorsalar, ett stort bibliotek, matkön är alltid skitlång så det suger, och matsalen är liten. Bra då att täby C ligger 200 m bort med donken och burgerking mm. Det finns också bra sportanläggningar med tillgång till alla sporter du kan tänka dig nästan och en stor simmhall (tibble sportcentrum)

fråga om du vill veta något mer!

Tibble Skidgymansium
ofc-my-horse sa:
Ska välja gymnasium om nån månad. Vill gå på skidgymnasium, egentligen i malung men dom hade intresseanmälan i december vilket ja missade helt. Funderar nu på det som från början var min sista utväg men som nu känns som ett bra val, Tibble Skidgymnasium.

Jag bor i danderyd som bry er inte om hur nära det ligger och så. Utan det ja vill veta är vad fördelarna och nackdelarna med gymnasiumet. Hittar ingen som helst info om det på nätet konstigt nog :S så länka gärna lite info..
Vet inte vad mer ja ska fråga om så skriv det ni vet :)

tack på förhand.
Är det alpint skidgymnasie?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp