Till alla vintermänniskor på FR

Stackras dej. Det måste va svårt att inte kuna åka skidor på en helv vinter själv är jag bara 13 år men jag har åkt sen jag va 3 år och bor i gbg södra skärgård.

Tycker ganska så synd om dig tjejen. men tappa inte hoppet. jag har opererat bakre korsbandet.Docktorn föreslog att jag skulle börja med schack men istället öste jag på med mera telisåkning och fetare dropp, det är bara att köra tills det brister igen. träna låren så ett Anja Pärssons ben ser ut som sparrisar. GO GIRL

Till BigJim; Nääää skippa skidåkningen och gör som farbror doktor säger, spela schack! Kan ju bli den nya fluga istället för twintip. Så kul är det väll ändå inte.

Jag är bara lycklig att jag träffat grymmaste doktorn som fattat läget och gav ett halvårsförtid på operaton och fixat bästa sjukgymnasten! Allt kommer att bli frid och fröjd, så jag ska komma tillbaks till nästa vinter starkare än nånsin!

Peace

Stackare! Men så jäkla roligt kan det väl itne vara Emilia, att sitta och surfa på Freeride hela dagen... Det e ju lite smådött under förmiddagen och tidig eftermiddag, tro mig jag har haft projekt i 2 veckor innan jul så jag vet... Freeride skulle må bra av lite mer användare och lite mer ruljans på skrivandet! Jag måste dryga ut surfandet med lite epicski och tetongravity, men det gör ingenting!

Så alla ni som tycker synd om Emilia, ge henne den bästa present hon kan få, förrutom fungerande knän ;-), dvs. mer inlägg på Freeride!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp