Till Åre v.9!

Erica87

Ny medlem
Till Åre v.9!
Hej!
Ska till Åre v.9 med fem tjejkompisar.
Några fler som ska dit då? Nån som vart där då förut?
Svårt att komma in på ställen om man är under 20?

/ Erica

Till Åre v.9!
Hej Erica!

Jag jobbar på programmet Raggadish i SVT och är intresserad av att komma i kontakt med ett gäng som ska åka till Åre i v.9. Du kan väl återkomma till mig på amanda.pesikan@svt.se så kan jag berätta mer!
MVH
Amanda

Till Åre v.9!
svårt o komma in e det väl kanske om ni alla e under 20,e 20 på de flesta ställen...men sprid ut er lite eller hooka upp med nån snubbe med ett härligt backslick som flashar guldkortet så kan ni säkert få glida med...brukar ju vara extra hård koll på ställerna vecka nio...lycka till

Till Åre v.9!
ska också till ÅRE vecka 9....tredje året i rad nu fofaen!!! :DDDD

See you! :P haha inte för att jag vet vem du är men endå :P

Till Åre v.9!
THJÄÄÄÄNARE erika lilla gumman;P asså kan ju inte säga att jag e PRO liksom mén jag har vart in your situation.. lite been there dne that feeling över det hela.. Okej lets tell the story from the beginning... Under sportlovs veckorna brukar dom sänka åldersgränsen på flera av ställena till 18.. you know dom är inte mer än människor- skulle dom gå miste om nästan två hela årskullar 88 87 86 bara för att få "en mer mogen publik" no I dont think soo... you know places and clubs like Dippan and bygget use to have 18 in the dörr... men de kankse inte e varje party night... Jag drar själv dit med ett redlöst gäng as usaul v. 9 några e 19 dom flesta e 20 några e 21 andra e inte där... andra är i backen... några get stoned andra Tannar i solen.. några äter burgaremedgrovtbröd på cafe opera (cafe olympen).. dröm ställe BTW alltiTT maxxat med folk som inte kan gå pga av sina för sköna pjäxor.. grabbarna som tror att dom kan tränga sej längst fram o dricka FREEläsk.. andra beställ rin några öl för mycket o ramlar i worldcupbacken.. när man blir övermodig och ska STAJLA under VM6an (the main biggest lift in the skisystem if you dont know)- ramlar bryter knäet blir tvungen och gå på dippan hela veckan o hänga på Cafe opera.. tar en timme att gå mellan Dippan o Kabinen med kryckorna.. efter tre dagar gick det inte alls "SOMEONE" in my team broke my kryckor.. bara för att jag inte fattade att man skulle lägga i en växel när man parkerade bilen (handbrake didnt work btw) bilen rullade djupt ner i en snö driva... Ja du vet hur det sluttar in "the Alps" och utan växel inget stopp som vi brukar säga... Den avbittna kryckan blev iaf Topett bästa hundbenet som man kunde tugga på om man kände sej för Glad och nöjd med livet i den vackra fjällidyllen... som du säkert förstår är det här bara några av historierna från förra årets v.9 vi va det hämska TEAMet i åre då kanske genom tiderna detta medelande var grovt censurerat;) ASSÅ jag förstår vad alla tänker när dom läser det "A så där säger ALLA: vi va galnast o värst" men faktiskt NÄe det var ni inte iam sorry to säg it men det var en av dom hämskaste mest skrämmande galnaste helt underbara vecka i mitt liv... OK tänkte bara vädra some air..

Alright men du fattar hur det är med Åldersgränser nu eller? anyway cu in ÅRE week NINE

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp