Till er som åker park!

• Trådstartare Trådstartare thirty
  • Start datum Start datum
Till er som åker park!
Men snälla... seriöst, ge dig nu... Du har gjort typ 10 trådar, räcker inte det? KÖP EN 159, DET KOMMER ATT FUNKA! åååh....

Till er som åker park!
170 - 153. vet att det är lite lång bräda, men måste ju ha nåt att växa i :)

Till er som åker park!
wtf? jag är 171 och kör med 157 bräda, funkar utmärkt.. så uqo, 157 är inte på när för långt för dej..:P

Till er som åker park!
Jag tror det är smaksak! Men det ultimata borde väl vara att ha en jibbräda som går till mitten av halsen ungefär, och sen en hopp och pipe bräda som går till nästippen?

Med tanke på att det är lättare att landa stora hopp med en längre bräda och lättare att trixa runt med en lite kortare! :)

???

Till er som åker park!
Mxrider6 sa:
Jag tror det är smaksak! Men det ultimata borde väl vara att ha en jibbräda som går till mitten av halsen ungefär, och sen en hopp och pipe bräda som går till nästippen?

Med tanke på att det är lättare att landa stora hopp med en längre bräda och lättare att trixa runt med en lite kortare! :)

???
Hopp och pipe är vell rätt mycket jibb?

Till er som åker park!
längd 189
åker på en 156.
kolla på vad för lägnd effective edge den har, en 155 kan ha längre åkyta än en 159. allt beror på om du vill ha en längre nose/tail

Till er som åker park!
e typ 190 kör en 156 bräda lite för kort men funkar fin fint i park :P

Senast ändrad:
Till er som åker park!
Pohjo sa:
Wooow duuude, thats fuckin superbig. Seriöst så kan jag ju lova dig att du kör bättre med en lite kortare bräda. fast du åker kanske parallell slalom antar jag.

Och sen tänkte jag även säga att henning är lite töntig som skriver alla 3!!! brädor han har.
Men det är tufft.

Till er som åker park!
jag är 190 kör 158 mkt för kort men funkar än, dock gör den nog sin sista säsong nu ganska säkert :P Men den har varit med i 3 år nu :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp