Till Österrike

freeride_nu

Aktiv medlem
Till Österrike
Hallå!
Vet nån hur man bäst tar sig till Österrike med flyg = bra bolag, bra priser m.m
Och sen hur man kommer från flygplatsen till nån ort, t ex Kitbühel?
Thanx!

Till Österrike
Kontakta chrterbolagen... De kan ibland ha restplatser på sina flyg. Annars är det till att söka billigt reguljärflyg med t.ex. www.easyt.se eller www.resfeber.com

Till Österrike
Tjena!
Skall ner till Kitz den 16 dec. då flyger vi med austrian airlines från Kastrup för 1883:- + skidtillägg enkel resa till Salzburg därifrån tar vi tåg till Kitz för 188:-. Helt ok priser om du frågar mig. Jag ringde till SAS, de hade de bästa priserna när vi kollade.

Till Österrike
www.jetweb.se tar ca: 1200 sist jag kollade:) beror lite på när du ska åka

Till Österrike
Hej!
Undvik att flyga till Salzburg. Det är bättre om du flyger till typ München och tar tåget därifrån. Är du under 26 rekommenderar jag Kilroy Travel, som har billiga ungdomsbiljetter.
atomicgirl

Till Österrike
Hej! Undvik att flyga till Salzburg. Bättre och billigare att flyga till München och ta tåget därifrån. Är ni under 26 år rekomenderar jag Kilroy Travel, som har ungdomsbiljetter.
Lycka till!
atomicgirl

Till Österrike
Hej

Bokade biljett via jetweb.com. Ska till St.Anton men kommer att flyga till Zurich och sedan ta tåget till St.Anton därifrån..
Det kommer kosta ca 1500:- så det e helt ok..=)
Tåget fr Zurich tar ca 2,5 timmar och centralen ska tydligen ligga precis i anslutning med flygterminalen.
Om du vill till nån annan ort än just st.Anton går det ju tåg dit med..
Lycka till...

Till Österrike
bokade flyg igår, enkel biljett från säve till salzburg 600:- med ryanair

Tillbaka
Topp