Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lofoten är billigare än Colouir, dock ingen stor prisskillnad, 300 sek. Jag tycker du jämför äpplen och päron här, visst både Lofoten och Colouir är dyra jackor, men du kan inte jämföra de med HH Ecolab då de inte använder samma material i jackorna. Jag tvivlar inte på att Ecolab är bra jacka, men det går ändå inte att göra en jämförelse med enbart prisaspekten som parameter.Podolski sa:Norröna lofoten känns inte prisvärt. de kostar rätt mycket mer än många andra. Jag har en Skaljacka från H/H som heter Ecolab och är lätt och tunn med hög kvalitetskänsla. Byxer så har jag ett par Fjällräven som inte är provade på riktigt än men de känns som bra kvalitet och genomtänkta detaljer.
Norrönas skaljackor är sydda så att du kan ha ryggskydd under utan att du behöver gå upp en storlek, men vist vill du ha den lite loos fitt så kan du gå upp max en storlek!Martok sa:Sedan så undrar jag, om jag normalt kör med M i storlek ska man köra 1-2 storlekar större om man ska ha ryggskydd under och allt de andra?