Först kan du botanisera på länken www.coloradoski.com. Där står det om alla colorados skidställen. Om jag vore du skulle jag förutom keystone åka bil och skida i arapahoe basin (a-basin i folkmun), breckenridge, copper mountain och vail.
Blev kär i colorado för länge sen. De två senaste åren har jag varit o skidat i Winter Park, dit kan du också åka men det ligger lite off.
Det bästa av allt i colorado är att om solen inte lyser så snöar det...kanske inte jämt men oftast. Jag hoppas att du tar dig tid när du är där att vara där dvs ta lite semester...för colorado är super mysigt och underbar skidåkning.
Jag ska nästa år feb/mars 2005 åka till Taos i new mexico, fixat säsongskort för $449, sen kör vi en biltur och skidar i Durango, Telluride, Crested butte och Monarch, alla ställena ingår i säsongskortet. Gissa om jag längtar.....
Tur att jag har en pojkvän som också gillar att "slänga" pengar på att åka till rocky mountains och skida..........