Tips om snowboard(skidjacka)

Vad skulle man göra utan dessa underbara rubriker som då och då dyker upp i forumen och förgyller våra liv? Ev svar undanbedes...

vad sägs om att kolla runt i lite olika sportaffärer och prova så du kan hitta den jacka som du vill ha. eller bryr du dig bara om att andra i liftkön under sportlovet ska tycka att du är cool och anta att du är grym på att åka, enbart för att du har värsta jackan?

skidnarkoman: Han frågade inte efter nån cool, flashig status-jacka utan efter tips om en BRA jacka!
Läs igenom vad det står innan du skriver några spydiga kommentarer!

Peace

Jag har en Helly Hansen jacka som funkar skitbra. Lagom tjock och stor rörlighet :) Dåligt snölås i ärmarna, men det fixar mina handskar istället :)

Burtons jackor gillar jag inte... Tycker de har dålig rörlighet och oftast är stora som tält.

det gjorde jag.... men har blivit lite less på alla små stockholmskids i åldern 12-15 år som inte söker i forumet eftersom dessa trådar dyker upp dagligen och blir till ännu fler än vanligt när det börjar närma sig jul-, sport- och påsklov.

Lite svårt att säga en bra jacka för det är ju en smaksak men gore-tex är väll rätt bra att ha. Dra ut i butiker å kolla istället är mycket lättare så. Om du bor i sthlm kan du ju kolla OneOff, Core, Active och Quiksilver å massa mer.

Peace..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp