Tips på bindningar/stavar

angarth

Ny medlem
Hej , jag har precis köpt ett par nya Völkl Wall och jag ska köpa bindningar och ett par stavar också. Skulle gärna vilja ha lite tips om ett par bra och hyfsat snygga stavar. Vill även ha tips på bra bindningar till skidorna.

Jag är riktigt nöjd med mina Atomic FFG 16 Team vilka är ett par Salomon STH 16 med annat tryck på. Mycket inställningsmöjligheter och löser bara ut när du vill att de ska göra det.

Vem bryrr sig så mycket om stavarna? ta ett par som är typ 90-95 cm långa och sätt lite klistermärken om du tycker dom är fula eller spreja dom :)

Zamboni sa:
Vem bryrr sig så mycket om stavarna? ta ett par som är typ 90-95 cm långa och sätt lite klistermärken om du tycker dom är fula eller spreja dom :)
man kapar väl ändå stavar till den längd man vill ha? eller? jag har då aldrig köpt stavar med rätt längd från början ^^

Okej, de är så att jag är sponsrad av nocopy.se men jag hade ändå tänkt skriva lite dåliga saker om dom, har haft jävligt mke problem med saker som gått sönder från dem. Stavarna gick av i onsdags, märkte att dom var gjorda i ungefär samma material som längdskidestavar. inte att rekommendera!

StraightAir sa:
Okej, de är så att jag är sponsrad av nocopy.se men jag hade ändå tänkt skriva lite dåliga saker om dom, har haft jävligt mke problem med saker som gått sönder från dem. Stavarna gick av i onsdags, märkte att dom var gjorda i ungefär samma material som längdskidestavar. inte att rekommendera!
Vad är de som har gått sönder ? skidorna ?

StraightAir sa:
smart... XD

Tillbaka
Topp