Tips på Mössa

Ahreeen

Ny medlem
Tips på Mössa
ska inte åka speciellt mkt skidor i år, och vill därför inte lägga massa pengar på en snygg hjälm och kommer åka i mössa.
Finns det några snygga och ganska stora (har stort huvud) mössor.
tycker sånda där med "öronlappar" och snören som hänger ner e ganska snygga.

Förslag på några? helst i affär i sverige men internet går bra:D

/ tack på förhand:D

Tips på Mössa
Vet att det inte hör till tråden men, kör i hjälm hela tiden! Är bara dumt att inte göra det eftersom det när som helst kan komma en dansk liten unge i 180 och hoppa in i dej, då kan hjälmen rädda ditt liv. Tänk på det...

Tips på Mössa
har själv stort huvud och hittar sällan en mössa som sitter snyggt. Lösningen blev i mitt fall att börja virka/sticka egna mössor, då kan man få dem hur man vill och med vilken design man vill.
Så mitt tips till dig, börja göra egna mössor. Det går fort, det är billigt, det är enkelt och det bästa av allt! de blir unika :)

Tips på Mössa
jibbtor sa:
har själv stort huvud och hittar sällan en mössa som sitter snyggt. Lösningen blev i mitt fall att börja virka/sticka egna mössor, då kan man få dem hur man vill och med vilken design man vill.
Så mitt tips till dig, börja göra egna mössor. Det går fort, det är billigt, det är enkelt och det bästa av allt! de blir unika :)
joo sant, men då har inte jag den orken tyvärr då skola och träning och kompisar tar upp mestadelen av min tid, visst jag kan ju börja virka men känner inget större behov utan köper hellre en :P men vem vet ja kanske börjar virka i framtiden:P

Senast ändrad:
Tips på Mössa
Skaffa en brud eller mamma som kan sticka/virka/sy whatever
billigast och minst lika snygga som dom man köper för 300 kr!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp