Tips på ny bräda

analog123

Ny medlem
Tips på ny bräda
Hej!
Är ute efter en ny bräda.
Jag är 187 och väger cirka 100kg, har redan hittat ett par flow bindningar så bindningar ska ej vara inkluderat.
Behöver inte ha någon värsting då jag endast åker runt 2 veckor per år..
Åker pist men sticker gärna ut i offen när jag har chansen.
kan tänkta att lägga mellan 0-3 tusen på bara brädan.
tack på förhand Mvh
 
Tips på ny bräda
En directional bräda med magne-traction och rocker alternativt en directional med Camrock är det du söker.

Typ den HÄR eller den HÄR eller nån av Libtechs allmtn brädor.
 
Senast ändrad:
Tips på ny bräda
Thomsson har rätt.

Mitt förslag Smokin KT-22, men du får inte tag i en ny för 3000 men skicka ett mail till Doughboy, kanske han vill sälja dig sin beggagnade bräda han åkt på i år.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp