Tips på ryggsäck!

Beng-ha

Ny medlem
Tips på ryggsäck!
Behöver tips på en smidig ryggsäck som rymmer kamera, spade, sond och någonting att sätta fast skidorna på.
Ha det!

Tips på ryggsäck!
har själv en "Dakine Sequence" som har fungerat riktigt bra. relativt smidig (med tanke på storleken som behövs för att få plats med allt). sitter och fungerar bra att åka skidor/bräda med.

Tips på ryggsäck!
Ryggsäcken som jag köpte "Ortovox freerider 18 L" är vit. Vet som sagt inte om den är bra, men den känns riktigt skön och jag gillar att det är ett integrerat ryggskydd i den! Köpte den för 830 kr inkl. frakt på www.funktionelles.de
Ha det

Tips på ryggsäck!
Ospreys säckar regerar. Genomtänkta, bra material, bra passform. Finns i de flesta seriösa skidbutiker.

Tips på ryggsäck!
emperisk sa:
Lånar tråden..

Var får jag tag på en vit heli pro ryggsäck. Verkar ju inte finnas längre, eller? Har ni annars ngt annat gött tips kring ryggsäck, kriterier som ovan plus färgen vit.

High5
Tror den vita modellen gått ur sortimentet. Hittade min i USA nu i höstas men det var den sista dem hade och såg den inte i vit på fler ställen jag kollade.

Tips på ryggsäck!
crux-climbing.se har riktigt bra ryggsäckar , mest på klättring. men skidfästen äar in te så bra.
Camp ryggsäckar e jävligt bra för skidåknin,klättring . Fäste för sond, spade. kamera får plats i huvudtaget. Skidfästerna grymt bra:)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp