Sho!
Har planerat samma sak fast åker tidigt i juli och hem i mitten av augusti. Chile är väll planen och då blir det nog Valle Nevado. men jag vet inte mycket mer än vad man har läst här på sidan och sett från bummare som varit där o filmat.
Vem vet, vi kanske stöter på varandra där borta :D