Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du bör ta bort detta inlägg illa kvick innan du faktureras för reklam, varför hittar du i forumreglerna.Sportscam sa:Redigerat
/Joakim
ja, alltså, inte står på det sättet, men den står upp så mycket så den ser lite utsatt ut, no? jag kanske bara är färsk på området, vad vet jag!Sportscam sa:Alla deras grejer finns i Sverige med svensk moms och garanti.
GoPro stor? Den är den minsta idag...
http://images.google.se/images?hl=s...cial&hs=GX4&q=gopro&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
menar du att du sitter inne på ett bra alternativ? i så fall är jag all ears!Perka sa:Kollade lite specar, och det som man får med goPro modellerna funkar väl utmärkt för youtube, men när man redigerat sitt mästerverk vill man kanske slänga upp det på pappas nya 350 tums superhd megatv och då känns 512x384 at 30 frames per second komprimerad motion jpeg kanske inte helt optimalt. Rätta mig om jag har fel...
men är inte också betydligt mer jobb med den?sportscam sa:Det stämmer bra att det inte blir lika kul på en 40+ tv, bästa kvalité får du idag från en POV.1 men då är det andra pengar...![]()