danteprtic
Medlem
TJ-dragon
TJ schiller går nu till dragon.
källa?dppd sa:han blev kickad från anon
nej! orage, armada, anon (nu dragon tydligen) sen är det nån sportvaruhuskedja med har jag för mej men den kommer jag inte ihåg vad den heter. sen komme rjag inte ihåg om han har nå mer.4_Yttling sa:men anon och red är ju burton kör han på nåt mer av deras grejer?
hehe lite efter eller? anon har kickad alla skidåkare i hela stora världen.. men det är precis inte nytt..Siggzor sa:källa?dppd sa:han blev kickad från anon
Target?v-larsson sa:nej! orage, armada, anon (nu dragon tydligen) sen är det nån sportvaruhuskedja med har jag för mej men den kommer jag inte ihåg vad den heter. sen komme rjag inte ihåg om han har nå mer.4_Yttling sa:men anon och red är ju burton kör han på nåt mer av deras grejer?
NEJ! Enbart Dumont som manlig skidåkare!Martiiin sa:Target?v-larsson sa:nej! orage, armada, anon (nu dragon tydligen) sen är det nån sportvaruhuskedja med har jag för mej men den kommer jag inte ihåg vad den heter. sen komme rjag inte ihåg om han har nå mer.4_Yttling sa:men anon och red är ju burton kör han på nåt mer av deras grejer?