Wilmsson
Medlem
TJA tja vilka tricks vill ni se i filmer?
alla är väll nybörjare i början? Lr du kanske blev FR Pro som visste allt innan det ens fanns?Deespin sa:Stör mig som fan på sånna som dig
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alla är väll nybörjare i början? Lr du kanske blev FR Pro som visste allt innan det ens fanns?Deespin sa:Stör mig som fan på sånna som dig
den ligger bakom mitt garage bara att hämta ;Delixx sa:Och jo jag verkligen undrar var är en flatspin?
nemen deespin du glömde punkt! :ODeespin sa:och Er stavas ÄrAnzom sa:1.Återigen Har Svenska Språket Missat Att Förklara För Den Här Personen Att Man Inleder Endast Meningen Med STOOR Bokstav, Man Fortsätter Alltså Inte Att Ha Stor Bokstav I Varje Ord!! Otroligt Jobbigt Att Läsa!elixx sa:Tjatja Undrar Bara Vilka Trick Ni Anser Er Nice Och Värda At Ha Med I Filmer Och Sånt Och Hur Fan Lägger Man In Filmer I Forumet?
2.
En summering av vad som står:
Tjatja=Att genom uprepad övertalning få sin vilja igenom, obs kan vara negativt.
Er Nice= En blanding av tyskans Er och engelskans Nice.
At= Kan också betyda otroligt många ord.
<3 sommarskola :P
Hejsan!
Jag undrar bara vilka trick ni tycker är snitsiga och värda att ha med i filmer
Och hur gör man för att lägga in filmer i forumet?
hahaStepup sa:den ligger bakom mitt garage bara att hämta ;Delixx sa:Och jo jag verkligen undrar var är en flatspin?
Jag började iallafall inte varje ord med stor bokstav.WilheIm sa:alla är väll nybörjare i början? Lr du kanske blev FR Pro som visste allt innan det ens fanns?Deespin sa:Stör mig som fan på sånna som dig
Om KRETIK är nån form av KRITIK som alltid är dålig, så kan det nog stämma.Filleforfan sa:Du får endast ladda upp en film när du hoppar om du drar d-spin 1440 med octograb och lägger ner minst 4dagar på att göra filmen!
Jag gör varken eller och jag får bra kretik ändå![]()
Måste vara för att jag är så cool![]()
Kritik är inte alltid dålig!Deespin sa:Om KRETIK är nån form av KRITIK som alltid är dålig, så kan det nog stämma.Filleforfan sa:Du får endast ladda upp en film när du hoppar om du drar d-spin 1440 med octograb och lägger ner minst 4dagar på att göra filmen!
Jag gör varken eller och jag får bra kretik ändå![]()
Måste vara för att jag är så cool![]()