Tjenamors!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

feelinho

Ny medlem
Tjenamors!
Jag undrar vilken längd ni har på era skidor samt längd på er. Thx ( jag e lite orolig över mina karma 1,85 då jag ska jibba, jag e 191)

puss <3

Tjenamors!
Det beror på hur duktig du är och hur långa skidor du vill ha. Dessutom så vet jag inte m det går att få tag på längre twintips.

Tjenamors!
p3, 168 cm, själv är jag ca 170

Tjenamors!
Dom är absolut inte för långa, isåfall för korta!
Jag kör på skidor som är ca 5cm länge än mig och jag jibbar rätt mkt. Är monterade truecenter -2cm så känns skönt att ha lite längd när man kommer utanför park/pist.

Tjenamors!
skidor 175 cm ! vet ej hur lång jag är ! men dom funkar rätt bra allafall!

Tjenamors!
Är 174 cm lång och har lika långa skiis som mig själv.

Tjenamors!
Skriv en vettig rubrik!!

Jag kör på ett par Dynastar Nothing but trouble 05/06 175 cm

Jag själv är 187 cm

Tjenamors!
141 scott p1 (skämms, skulle köpa nya men tack vare att jag bröt nyckelbenet blir det nästa år)
sj är jag 170 cm typ

Tjenamors!
Ah, är väl runt 185cm lång och mina Scratch BC WRS sträcker sig upp till 185 dom också, har även ett annat par gamla hederliga 1080 som är 171cm. Skulle dock inte klaga om BC:n var en dec längre :-)

Tjenamors!
Robert, jag är 174 och åker även jag på BC WRS i 185 och tycker liksom du att BC:n i 185 är för kort, för friåkning, inte för parkåkning... Jag jibbar ändå jäkligt mycket för att inte vara jibber! hehe

Jag har inga problem med att dra snabbt snurrade treor nerför små kanter och "features i terrängen", trots att det är mycket skida...

Tjenamors!
völkl dogan 159 cm, och är själv 161 cm

Tjenamors!
175 lång är jag och mina skidor är 170cm långa
lite trassligt ibörjan men mycket stabilare med tiden serrö.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp