tjuriga människiskor

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
T

thompson

Guest
tjuriga människiskor
en del människor är rätt konstiga som åker i backen. som föra veckan, jag åkte bräda.. Det var i alla fall en kvinna typ 30-35 år, som svängde höger så jag körde ner på höger sida av backen, men sen svänger hon brant höger o kör in i mig o skyller sen på mig??, jon ar ju bakom mig, det är väl hon som ska akta??

tjuriga människiskor
Om jag har fattat det rätt, så åker hon on i dig bakifrån.
Och om så é fallet é det helt å hållet "damens" fel.
Svårt å kolla bakåt, om man inte har ögon i nacken...

tjuriga människiskor
de är väl alltid så att den som kommer uppifrån har ansvar att inte köra för nära så att nåt sånt kan inträffa...

med andra ord var det "damens" fel, jag har själv varit med om en liknade situation.

/Jonas

tjuriga människiskor
...besvara, men såg sedan att du bara var typ 10-14 år, så...
;-)

Fast jag tolkar din text, som om ni båda var ansvariga. Du skulle svängt vänster, dvs. bakom henne, för att underlätta för er båda. I och för sig hade hon ju då kunnat helt plötsligt svänga brant vänster och samma sak hänt som hände dig, dvs. hon körde in dig i sidan. Eller du menar att du kör förbi henne, hon accelererar och hinner i kapp dig, svänger brant och in dig från sidan. Eller hon kör in i dig bakifrån, hon ansvarig, efter att ha gjort en brant sväng....

Det kan ju också vara det här med höger och vänster, eller ord-, och begreppsdefinitioner....

Jag vill också vara ung, häftig och cool och rula och allt det där, så jag avslutar med en teeniekommentar;

"Befria din häl och sparka en snowboardåkare....
...just kidding"

Hälsningar från en gubbe typ 40-99 som önskar fred och hänsyn i backen!

tjuriga människiskor
ja du gubben.. 14 må jag va, men bara i en vecka till. o sparka en snowboard åkare tycker jag inte heller :). fast egentligen spelar det ingen roll vems felet var, ingen fick ju ont, men jag glömmer inte hennes ord när hon ramlar, tänk er nån gammal tant som blir glad o rädd samtidigt med åååhhhhhh

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp