TKB Films Popow

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum

FF

Aktiv medlem
TKB Films Popow
För er som gillade deras film på startsidan här på freeride: ta en titt: http://www.tkbfilms.com/skipopowT.html

Trailer med lite mer än bara det som visades i freeride-klippet, där de klippt bort det bästa enl mig. Andra hälften av trailern är min favorit, älskar vinkeln!

TKB Films Popow
fräscha grejer ja, det är schysst när de filmar bakåt, men att bara filma med helmet cam kan ju tyckas lite enformigt. annars är det bra!

TKB Films Popow
Grymt!
Nu skall det bara börja filmas riktigt feta åk med en followcam och en som filmar bakåt på den som åker framför, en femma på att McConkey blir först?

TKB Films Popow
FYFAN var på väg och skrika till mig själv VAD FAN GÖR HAN när det är 45 sekunder kvar när han "droppar" ut med paraglidern.

TKB Films Popow
Lee-nus sa:
Blide sa:
Grymt!
Nu skall det bara börja filmas riktigt feta åk med en followcam och en som filmar bakåt på den som åker framför, en femma på att McConkey blir först?
är det inte uppenbart att någon redan gjort det? :)
Plocka gärna fram det... Menar FETA åk i Alaska-style nu alltså, tänker rent spontant att det skall till rejält med dödslängtan för att försöka sig på att ligga tätt inpå någon i 90 km i timmen utför ett 20 meters stup, men men så har man ju tänkt förut om saker som finns i varje film nu.

Tillbaka
Topp