Tomten har varit snäll i år!

Wippeh

Ny medlem
Vaknade imorse av att höra snöslungor, gick ner från min flickväns rum och tittade ut. 2 dm snö och en fastkörd saab! inte dåligt. God jul alla och tomten har gett oss lulebor vad vi önskat oss, tacl tack! ska dessutom snöa hela dagen också!

Bor också i Luleå, satan vad snö vi fått. Skottat asmycket i morse. Gick inte att hämta posten eller nått. Nå sanslöst med puder vi har i Luleå nu :D

God Jul!

Ps. Tomten kanske inte tar sig hit det är då mycket snö. Och det fortsätter snöa. Blir tvingad att skotta mera snart, vi har typ mest i sverige :D

Kul för er! Själv sitter man nere i skåne och tittar på ösregnet utanför!
Här har tomten iaf inget problem att ta sig fram så länge han sätter hjul på släden!
God jul!

Hoho vad det snöar i Luleå, fät med snö. Synd att man drar till Alperna imorgon :D

Det har för övrigt inte slutat snöa än i Luleå. Måste ligga många decimeter snö på backen nu. Inte alls dumt!

Nää inte alls dumt sa tomten då han körde fast med renarna. för en timme sen var jag i bilen påväg hem då jag morsan å lillasyster skulle svänga i en korsning så vi svängde över till vänstra körfältet där man ska svänga. 2dm nysnö i "svängningsfilen" så vi gled rätt ut i korsningen, tur fan de inte kom nån bil iaf. mkt snö men svårt å säga om de snöar nå mkt nu då de blåser.

Kul och åka skidor där det var "off-pist" .. Fett med snö så vi byggde ett stort assprättigt hopp och landningen var full med 2dm puder typ ..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp