Toppturs-vänner sökes

_Johannes

Medlem
Toppturs-vänner sökes
Hej Freeride!

Har inte varit aktiv här sedan tonåren men tänkte att det var kul att slänga ut en krok med en fråga!

Jag är en 31-åring från Stockholm som insett att jag har det mesta i livet MEN att jag saknar vänner som är taggade på toppturer. Därför tänkte jag höra här om det finns toppturs-sugna personer i liknande sits eller om någon på forumet vet om bra ställen/grupper/etc för att hitta toppturskompisar.

Jag tar gärna tåget till trakten runt Åre/Storlien/Sylarna eller Abisko/Riksgränsen/Narvik men är såklart öppen för alla möjliga spännande områden. Är stabil skidåkare men minst lika intresserad av naturupplevelsen och chansen till härligt friluftsliv.

Vad tror ni Freeride? ☀️☀️

/Johannes

Toppturs-vänner sökes
Har aldrig åkt topptur men planerar att göra slag i det nu i mars. Därefter kan du skriva upp mig på din toppturskompis-lista =)

Toppturs-vänner sökes
Hej! Jag skall åka själv till Storulvån mellan 12-15 mars för min första designerade topptursresa. Gått lite inom systemen innan, men inte mer än så. Har ni vägarna förbi så knatar jag gärna med er! Alltid roligare om man är fler.

Tillbaka
Topp