trä eller syslöjd?

veigas

Ny medlem
trä eller syslöjd?
inför åttan är det nu så att man ska välja trä eller syslöjd och jag kan inte komma på vilket jag ska ta
så vad tycker ni på freeride att jag ska välja?

trä eller syslöjd?
De som du tycker är roligast, ingen på internet kan väll bestämma om du ska ha syslöjd eller träslöjd, om du har svårt att bestämma dig, fråga dina föräldrar istället.

trä eller syslöjd?
Jag börjar bli rädd, hur ska generationerna som behöver be freeride om dessa råd klara sig i livet?

Kommer Sverige gå under 2030?

trä eller syslöjd?
Sy är najs!
Kommer ihåg när man gick 8an, då fick vi sticka as schyssta mössor bl.a.

trä eller syslöjd?
Syslöjd är givet! Där går ju alla brudar :P
För övrigt så är det mycket användbart att kunna, jag själv har extraknäckt som vikarie i syslöjd för låg/mellan & högstadiet!

trä eller syslöjd?
Passa dig för puberteten bara! Då händer det som du vet grejer med kroppen, mörk röst, skäggväxt med mera. Du blir helt enkelt mer manlig! Och med det följer också att man blir dålig på typiskt tjejiga grejer, som att städa och laga mat (förutom grillning då, det blir man grym på!)
Och givetvis blir man också helkass på syslöjd!

trä eller syslöjd?
Sulan sa:
Passa dig för puberteten bara! Då händer det som du vet grejer med kroppen, mörk röst, skäggväxt med mera. Du blir helt enkelt mer manlig! Och med det följer också att man blir dålig på typiskt tjejiga grejer, som att städa och laga mat (förutom grillning då, det blir man grym på!)
Och givetvis blir man också helkass på syslöjd!
sjukt sant

trä eller syslöjd?
Syslöjd såklart. Då kan du göra din egen hood och bli värsta Jibbern.
Jag menar som vem vill inte vara en COOL JIBBER!?!?!? :O

trä eller syslöjd?
Träslöjd!

Bygg skidor, longboards, rails, boxar, stavar, kåsor...

trä eller syslöjd?
Jag valde trä och har haft det hela 8:an nu , ångrar mig faktiskt nästan att jag valde de , tycker de verkar roligare med syslöjd då du kan göra egna tröjor byxor , vantar o mössor och sånt ..

Men välj det du känner för !

trä eller syslöjd?
ångrar sönder att jag hade träslöjd, läraren var en äckel gubbe på 142 år som hatade mig och var jävligt fittig. var typ syslöjdslärarens favorit elev och alla brudar gick där. Så här på efterhand ångrar jag sönder att jag inte gick syslöjd. Men problemet var väl att jag var sämst på att sy men fan, några hoods och talltees hade man ju kunnat ordna fram om läraren hjälpt mig som satan, eventuellt någon chikita.

VÄLJ SYSLÖJD!

Tillbaka
Topp