Trailer Snow Zyndrome

Trailer Snow Zyndrome
riktigt najs:D såg inge roligt ut det dära med armen?
hur hög var han egentligen när han sitter och skrattar och hela armen är snee

Senast ändrad:
Trailer Snow Zyndrome
bra film, vet att det blir dålig bild på putfile.. ni kan bli riktigt bra eftersom ni INTE va dom fegaste :P Men skaffa lite stil grabbar, ni fladdrar som fan i luften och railar raka som pinnar:/ annars good movie:D

Trailer Snow Zyndrome
vet inte vad jag ska tycka,
ni bara hoppade ibland, och landa nästan aldrig tricken
men tricken ni gjorde var ju bra!

jävligt äckligt på slutet =S

Trailer Snow Zyndrome
AntonJansson sa:
vet inte vad jag ska tycka,
ni bara hoppade ibland, och landa nästan aldrig tricken
men tricken ni gjorde var ju bra!

jävligt äckligt på slutet =S
Vill bara påpeka att det är en trailer .. tog med det material som var kul att se som innehöll påde krascher, och trick som vi klarar ..

Trailer Snow Zyndrome
HAHA...... Underbart.

Fan man blir glad av att se att alla inte tycker
att dubble backflipp e lite svårt efter ett år :)

Go teaser, keep up the good work så kanske vi får se er slänga av en wilsonflip i nästa :P

Trailer Snow Zyndrome
bra trailer filmen blir nog bra fattar inte hur ni vågar dubel b-flip men...:P

Trailer Snow Zyndrome
haha ;P jag som trodde alla skulle skriva att vi sög ^^,,, asså stilen är ju kass typ :/ vi slänger oss mest i denna film :/ men iår blire ju mkt stil,, eftersom vi sätter jävligt sjuka trick på studsmatta, marken och waterjump ;P men stilen kommer denna säsong ;P

Trailer Snow Zyndrome
snowski sa:
ajajaj! det sjukaste jag sett! hur fan vågar du pröva dubbel i parkhopp!?
föressten var det 2 stycken som la dubbel bakåtvolt,, 1 i ett parkhopp på byggt och ett inte allt för vert bc hopp,, men double backflip är itne så svårt som man tror ,, ass årotationen,, de ä landningen man itne hinner reagera på.. :)

Trailer Snow Zyndrome
Twintip4Ever sa:
snowski sa:
ajajaj! det sjukaste jag sett! hur fan vågar du pröva dubbel i parkhopp!?
föressten var det 2 stycken som la dubbel bakåtvolt,, 1 i ett parkhopp på byggt och ett inte allt för vert bc hopp,, men double backflip är itne så svårt som man tror ,, ass årotationen,, de ä landningen man itne hinner reagera på.. :)
Sen beror landnings reaktionen på hur stort/litet hoppet är .. om man gör dubbel i ett litet hopp så att man precis hinner runt så blire svårare att landa eftersom man bara får nån sekund på sej att konsentrera sej på landningen .. sen i ett större hopp äre inte nåra problem .. gäller bara å lära sej hur mkt man måste ta i ;)

Trailer Snow Zyndrome
haha handleden är av,men de ä lungan, Vi testar igen!
Typ så

tur att filmen var skönare än handleden

Trailer Snow Zyndrome
Första gången ja prova de så landa ja nästan perfekt , fick lite överotation å gled ner på ryggen , sen så såg ni ju själva va som hände andra gången XD haha ^^

Trailer Snow Zyndrome
haha okey ;) hoppet gick i princip rakt upp så ja föll från ca 4 meter å landa å tog emot mej me armen .. så skulle va konstigt om den inte gick av :P

Tillbaka
Topp