(Trailers) Alla MackDawgs (sjuuka!)

SÅ JÄVLA FET !!! JAG GILLAR INTE SNOWBOARD MEN DETTA VAR NÅTT HELT NYTT FÖR MEHJ, ÄLSKAR DET !!! vadå grown old 60s??!!!

Fast alltså har ni inte sett Lame och afterlame?
2 bästa rullarna som gjorts på snö imho. Mack dawg har ju legat efter i flera år nu men börjar hämta sig från de lite stela filmerna han har gjort. Follow me around var riktigt skoj, men somsagt Lame och afterlame är bara så bra, ren åkarglädje och assnyggt, så satans synd att robotfood upplöstes...
Sen bara jussis 180-to butter to 540s är ju helt efterblivna i lame :P

:edit* nu när jag tänker efter ligger nog Jussis lekande i afterbang. Eller kommer jag ihåg fel?

Senast ändrad:
när han gör typ onefoot 360 är så jävla snyggt å galet, kanske de fetaste jag har sett

nästan för bra gjord!! helt nya vinklar och nya sätt att filma på. den var nästan overklig!!
Framtidens skid/snowboardfilmer är här!:D

den bästa trailen som nånsin har gjorts tycker jag!!

Mack Dawg vet verkligen hur man gör snowboard filmer!! :P:D

den här va så sjukt clean asså. filmingen och åkningen var nästan overkligt bra. gillade onefooten riktigt ordentligt:D

klart den bästa trailer som har gjorts
+för kamerarbete,redigering,grymma åkare
snacka om att mack dawg är bäst
tror attr filmen kmr va lika bra som trailern för det härt är ju cett 2årsprojekt så han lär ju ha hunnit inhämta massa maetrial.

fy fan vad sjukt bra, HD gör verkligen en stor jävla del. Bara trailern är ett konstverk i en klass jag aldrig någonsin skådat inom skid- eller snowboard filmer. Kan tänka mig hur filmen kommer att se ut! Fy fasen, after lame och after bang, har sett båda, når ju inte ens upp till den här kvalitén. Detta var ju bara en trailer iofs, men jämför man denna med trailers för de 2 nämnda filmerna så är ju utklassningen enorm.

Huggybear sa:
Petter-Berg sa:
såååå underbart! Fattar inte att skateboardfilmer börjar filma mer motion med rälsar och kranar som denna, dom fortsätter ju med dreas fisheye och dåliga kameravinklar.. Nån borde göra en skatefilm som denna!
någon borde göra en skidfilm som den.
skidåkning är inte så coolt så det kan komma till den här nivån =)

Tillbaka
Topp