Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Tänkte tipsa om en bra och billig sida som säljer Tranceivrar.
www.snowbigdeal.com
Levrerar fort och är riktigt billig! (335$ ca 2600 kr för Barryvox + spade eller sond)
Har man tur så tar inte tullen det.. Men jag och min kompis vågade inte chansa (annars finns det en hel del saker på www.backcountry.com som vi hade beställt hem, Avalung t ex) så ett vi beställde ett schysst paket med barryvoxen, BDs telelynx spade och BDs 265cm sond för ca 3000kr från sport-conrad.de
Har ni en kompis i usa så kan man be den att beställa det elle köpa i butik och sedan sicka hem det utan kartong och instruktons bok! och sicka kartong och instruktions bok i ett annat brev då kan man komma undan!!
Fjalle: Stod det någonstans att jag INTE beställt därifrån? Näe just de.
Tullen får tag på långt ifrån allt och skulle det nu vara så att man får betala tull så är det 25% av köpvärdet vilket vill säga att på det ex. jag skrivit där uppe är, blir en totalkostnad på ca. 3200kr.
Addnature.com tar t.ex 3295 för enbart en Barryvox (exkl frakt)