Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med en hardtailhoj modell grövre håller den för lite freeridande också.balanselius sa:Nojlas: dirtbike är helt nytt för mig, ger det nån konditionsträning också? Har bara sett de som hoppar en massa. De har sadeln så lågt, kan man cykla på en sån cykel "normalt"?
Jag gör exakt samma sak , jag har byggt på mig som fan ! hyr shysst träning som hlst, men min backe är doc längre ;PR-R sa:jag brukar hoppa på longboarden vi ett tiden sådär å sen glider jag ner för backen och 3-400 m till å sen kör jag 150 grammar lyft med allting på utom senap... grym träning!!!
Wow suger och skapar inte den minsta svett droppen... däremot Blood Bowl på www.fumbbl.com eller Aces High 2 där har vi svetten...fnacke sa:det enda du behöver göra är att sitta vid datorn och spela wow, när du kommer till en boss så rinner svetten och då slipper man träna, och eftersom att jag åker utväcklingsstördsläde så behöver jag inte väcka benen