Transfer från Milano -> Italienska alperna

jcca

Medlem
Halloj!

Jag och en kompis kikar på att flyga till Milano i februari/mars för en vecka i italienska alperna.

Vi har kikat på orter som t.ex. Ponte di Legno eller Madonna di Campiglio eller någon annan trevlig ort man lätt når från Milano. Men vi har fastnat lite när det kommer till transfer från Milano, för vi verkar inte hitta några bra alternativ att ta oss från flygplatsen.

Är det någon som har tips på hur man enkelt och billigt tar sig från flygplatsen till te.x Ponte di Legno? Eller är det hyrbil som gäller?

lillishard

Medlem
Det är hyrbil som gäller, har jobbat 2 säsonger i Ponte och mina erfarenheter är att det väldigt dåligt med transfer alternativ.

Flyger ni från Stockholm och sön-sön så hade jag ringt och kollat med Active Ski som kör veckoresor till Ponte om de har plats på sin transferbuss.

Hyrbil --> rentalcars.com är inte så dyrt som man tror.

jcca

Medlem
lillishard sa:
Det är hyrbil som gäller, har jobbat 2 säsonger i Ponte och mina erfarenheter är att det väldigt dåligt med transfer alternativ.

Flyger ni från Stockholm och sön-sön så hade jag ringt och kollat med Active Ski som kör veckoresor till Ponte om de har plats på sin transferbuss.

Hyrbil --> rentalcars.com är inte så dyrt som man tror.
Tack för bra svar! Active Ski ville tyvärr inte ge upp några platser på sin buss då den endast var för de som bokade hela paketet.

Hyrbil va faktiskt inte speciellt dyrt, tack för tipset!

Hur tycker du annars att Ponte di Legno och Passo Tonale är rent åkmässigt?

Har varit i Ponte di legno 3ggr o de e hyrbil som gäller o de e snorbilligt på Bergamo fpls

Har varit i Ponte di legno 3ggr o de e hyrbil som gäller o de e snorbilligt på Bergamo fpls

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp